۱۳۰۴۲۷۶
۲۵۴۶
۲۵۴۶
پ

سرپرست استقلال به رییس صداوسیما چه گفت

سرپرست مدیرعاملی استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی خبر داد.

ورزش سه: سرپرست مدیرعاملی استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی خبر داد.

 حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، درباره حضور حسین قربان‌زاده، در ساختمان باشگاه گفت: حضور آقای قربان‌زاده سرزده نبود و دوست ما هستند. یک سری کارها بود که با یکدیگر هماهنگ کردیم.

وی درباره پرداخت طلب استراماچونی از طریق دریافت وام گفت: با کمک وزارت ورزش و وزارت اقتصاد در دولت یک نامه مشترک تهیه شد و ضمانت هم وزیر ورزش بود. نامه را به بانک شهر دادند و ظهر بود و در ساعت‌های آخر اداری کار انجام شد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص اینکه آیا پول مستقیما به حساب استراماچونی واریز می‌شود یا خیر، گفت: بله. من خودم اعلام کردم که صرافی بانک شهر، از طریق همان بانک پول را به حساب استراماچونی پرداخت کنند. پیشنهاد خودم بود.

کریمی در مورد گفت‌وگویی که با مدیر سازمان صدا و سیما داشت، توضیحاتی ارائه داد و گفت: ما دنبال آرامش هستیم و خواستیم که هواداران را ناراحت نکنند. یک سری برنامه‌ها هستند و پیگیر کارها هستیم.

او درباره پاداش‌ بازیکنان گفت: بله. پاداش‌ها را پرداخت کردیم و جریمه‌ها را بخشیدیم. پاداش ۵ مسابقه را پرداخت کردیم.

کریمی در خصوص تماشاگران دربی گفت: مساوی است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه پاداش ۵۰ میلیونی برای دربی درست است یا خیر، گفت: حالا یک پاداشی گذاشته‌ایم که پرداخت می‌شود.

او درباره پرداخت دستمزد بازیکنان استقلال گفت: ان‌شالله بعد از دربی پرداخت می‌شود. ما کلا ۵ روزه آمده‌ایم ‌و همه کار کرده‌ایم. به استادیوم می‌رویم، می‌گویند بدهکار هستید. هر کجا می‌رویم، بدهکار هستیم. به زمین و زمان بدهکار هستیم.

کریمی درباره برگزاری جلسه با ساپینتو برای تمدید قرارداد گفت: شایعه است و ما هیچ جلسه‌ای نداشته‌ایم. یک سری صحبت‌ها در فضای مجازی می‌بینم که من انجام نداده‌ام.

وی درباره پرداخت بدهی به الاهلی گفت: ۲۰۰ هزار تا بود که حالا با جریمه یک میلیون شده است. حالا ان‌شالله بعد پرداخت همه چیز را حل می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره اینکه با این وضعیت گزینه اول مدیریت آبی‌پوشان خواهد شد، گفت: نه. خیالتان راحت باشد. به هیچ عنوان. یک کار خوب انجام بدهید تا بقیه بیایند و کار کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج