اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۴۴۹۲
۲۳۱۷
۲۳۱۷
پ

سورپرایز یحیی برای دربی چه کسی است؟

در مصاف سرخابی‌های پایتخت، احتمال ثبت اولین حضور در دربی برای چند ستاره وجود دارد

فوتبال ۳۶۰: در مصاف سرخابی‌های پایتخت، احتمال ثبت اولین حضور در دربی برای چند ستاره وجود دارد.

 یحیی گل‌محمدی و ریکاردو سا پینتو با گذراندن آخرین جلسات تمرینی تیم‌شان پیش از دربی، در حال ارزیابی شرایط فنی هستند تا با انتخاب بهترین ترکیب، تیم خود را در مسابقه حساس دربی به میدان بفرستند. حساسیت مضاعف شرایط جدول بر مسابقه دربی باعث شده تا گل‌محمدی و سا پینتو با انگیزه و البته استرس منحصربفرد برای حضور در دربی پایتخت آماده شوند و شرایط حساس این دیدار احتمال سبب آن خواهد شد که سورپرایز ویژه‌ای در مسابقه دربی وجود نداشته باشد و ۲ تیم با ترکیبی شناخته‌شده و قابل پیش‌بینی پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

سا پینتو در بازی رفت، از حربه نیمکت‌نشینی مهدی قایدی استفاده کرد اما حضور این ستاره ریزنقش در نیمه دوم به کمک آبی‌ها نیامد و در نقطه مقابل هم یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم، به پدیده‌ای مانند محمد عمری در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت میدان داد اما عمری هم نتوانست در نیمه مربیان شرایط را به سود پرسپولیس تغییر بدهد. به نظر می‌رسد باتوجه به نمایش‌های اخیر سرخابی‌ها در لیگ برتر، احتمالاً ترکیب ۲ تیم با تغییراتی حداقلی برای مسابقه دربی چینش می‌شود و به نظر می‌رسد بازیکنانی که در سودای انجام اولین بازی خود در دربی پایتخت هستند، در مسابقه پیش‌رو هم نیمکت‌نشین خواهند بود.

(۲+۳) استقلالی و چالش اولین دربی

ریکاردو سا پینتو در بازی رفت به بازیکنانی مثل محمد محبی، رضا میرزایی و پیمان بابایی در ترکیب تیمش میدان داد تا آن‌ها بتوانند اولین حضورشان در دربی پایتخت را تجربه کنند. نگاهی به فهرست استقلال نشان می‌دهد که با توجه به عدم فعالیت آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی، بازیکن سرشناسی چشم‌انتظار حضور در دربی پایتخت نیست و از میان بازیکنان جوان استقلال، 5 بازیکن نام‌شان مطرح است که امید دارند با تصمیم ریکاردو سا پینتو بتوانند در مقابل پرسپولیس قرار گیرند.

سینا سعیدی‌فر که در غیاب علیرضا رضایی دروازه‌بان ذخیره استقلال در دربی پیش‌رو است، یکی از این بازیکنان بوده که البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شانس بازی ندارد. در کنار سعیدی‌فر، نام ابوالفضل جلالی، امید حامدی‌فر، امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری مطرح است که با توجه به ترافیک فهرست استقلال از میان 4 بازیکن مطرح شده، احتمالاً یک یا دو بازیکن در فهرست آبی‌ها در مسابقه پیش‌رو قرار می‌گیرند و برای حضور در دربی پایتخت شانس خواهند داشت تا بتوانند افتخار حضور در این مسابقه حساس را به کارنامه فوتبالی خود اضافه کنند.

۲ خارجی و یک ایرانی پرسپولیس، چشم‌انتظار اعتماد «یحیی»

مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی از جمله بازیکنان شاخص پرسپولیس هستند که در دربی رفت مقابل استقلال توانستند فرصت بازی به‌دست بیاورند و اولین تجربه حضور خود در دربی پایتخت را به‌دست آوردند تا شمار بازیکنان پرسپولیسی بدون تجربه بازی در دربی در اردوی سرخ‌ها به حداقل برسد. با این‌حال همچنان 3 بازیکن نام‌آشنای پرسپولیس چشم‌انتظار آن هستند تا بتواند با اعتماد یحیی گل‌محمدی در مسابقه حساس روز یکشنبه به میدان بروند.

وحدت هنانوف با وجود آنکه دومین فصل حضورش در پرسپولیس را می‌گذراند، هنوز در دربی پایتخت نتوانسته به میدان برود و چشم‌انتظار اعتماد یحیی گل‌محمدی است. در کنار هنانوف، سینا اسدبیگی بعد از نیمکت‌نشینی در دربی رفت، امید دارد که بتواند در مسابقه برگشت در ترکیب تیمش مقابل استقلال قرار گیرد و لیاندرو پریرا هم بعد از اضافه شدن به فهرست پرسپولیس در بازار زمستانه، به دنبال آن است تا بتواند نظر مساعد یحیی گل‌محمدی را به خود جلب کند و در مصاف با استقلال به میدان برود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج