۱۳۰۵۰۹۹
۱۸۵۰
۱۸۵۰
پ

شجاع از دربی به همه جا رسید!

شجاع خلیل زاده برای پرسپولیسی‌ها بازیکن خاصی محسوب می‌شود؛ نگاه به این روزها نکنید که برخی منتقد او محسوب می‌شوند!

ورزش سه: خلیل زاده شاید از حیث مالی شرایط بهتری را در سپاهان دنبال می‌کرد اما یک خلا بزرگ شاید باعث شد تا تصمیمی تاثیرگذار در زندگی‌اش گرفته و مثل خیلی از بازیکنانی که از اصفهان مسیر پوشیدن پیراهن قرمز را دنبال کردند، به شماره ۳ این تیم چنگ بزند.

خلیل زاده که پیراهن تیم ملی را در تنش با کارلوس کی روش پیش از جام جهانی برزیل از دست داده بود، انتظار داشت که در پرسپولیس بتواند با نمایشی موفق در ترکیب این تیم بار دیگر سرمربی وقت تیم ملی را مجاب به قرار دادن نامش در لیست کند. او اما خیلی زود از این اتفاق ناامید شد و در تصمیمی جدید مدعی شد که دیگر به این موضوع فکر نمی‌کند و تمام تمرکز و توان خود را برای پرسپولیس قرار خواهد داد. دقیقا همین اتفاق هم افتاد و او در دوران حضور در پرسپولیس شاید یکی از کم اشتباه‌ترین و تاثیرگذارترین دوران فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و اعتماد برانکو به او تا حدی بالا رفت که در روزهای اوج مصدومیت نیز برای این تیم به کار گرفته می‌شد. شجاع که پیش از این شاید اشتباهاتی عجیب از او شاهد بودیم در قلب دفاعی پرسپولیس اما نمایش متفاوتی داشت و منتقدان هم بابت عدم حضورش در تیم ملی به دنبال مسیری برای پایان دادن به این اختلاف با کارلوس کی روش بودند.

شاید اما جذاب‌ترین بازی‌های شجاع خلیل زاده در دربی‌هایی باشد که فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورده است. مدافع مازنی اسبق پرسپولیس با تعصب مثال‌زدنی‌اش در کنار ادعایی که همیشه داشت به عنوان یک چهره ویژه در دربی‌ها ظاهر می‌شد و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیمش کوتاه نمی‌آمد. تصاویری که اکنون مشاهده می‌کنید نمونه‌هایی از تلاش او برای حفظ دروازه سرخ‌هاست که البته در کنار تصویر مربوط به درگیری و هیس معروفش به بنیادی‌فر به عنوان تصاویر ماندگار او از جدال با استقلال ثبت شده است.

او اکنون در الاهلی قطر و به عنوان زوج دفاعی محمدحسین کنعانی زادگان کار را دنبال می‌کند و طی دو فصل اخیر جایش در ترکیب دربی برای جنجال‌های خاصی که ترتیب می‌داد، کاملا خالی به نظر می‌رسد.

شجاع از دربی به همه جا رسید!
دوستی خلیل زاده با داریوش شجاعیان به خیلی وقت قبل بازمی‌گردد، حتی پیش از اینکه سروش رفیعی به عنوان یکی از قل‌های او معروف شود، اما شجاع در دربی با هیچکس شوخی نداشت، حتی دوست صمیمی و هم‌خانه‌اش.
شجاع از دربی به همه جا رسید!
شجاع از دربی به همه جا رسید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج