۱۳۰۵۱۰۰
۲۵۹۲
۲۵۹۲
پ

کار سخت پرسپولیس برای نگه داشتن این ستاره

باشگاه پرسپولیس کار سختی برای نگه داشتن گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود دارد.

خبرورزشی: شاید در ابتدای فصل کسی فکرش را نمی‌کرد که بهترین گلزن فصل پرسپولیس در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ، یک مدافع باشد. گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی قرمزها که چند سالی است در فوتبال ایران بازی می‌کند، در تابستان امسال با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس خواست هرطور شده این مدافع را جذب کنند. گولسیانی که در سپاهان حضور داشت، بعد از اتمام قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شود و چالش جدیدی را این بار در پایتخت ایران تجربه کند.

مدافع گرجستانی پیشنهاد پرسپولیس را قبول کرد و قرمزپوش شد. گولسیانی آنقدر خوب بود که از همان بازی اول در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و حسابی هم در این ترکیب جا افتاد. این بازیکن بلندقامت در طول این فصل یک بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در یک دیدار هم به عنوان یار جانشین وارد بازی شد ولی در بقیه بازی‌های پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت بازی کرد و یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل هم بوده است.

گولسیانی که بعد از رفتن لوکادیا پنالتی زن اول تیمش شد، همه پنالتی‌های خود را در پرسپولیس تبدیل به گل کرده و حالا بهترین گلزن این فصل تیمش به حساب می‌آید. گئورگی که در بازی رفت مقابل استقلال موفق شد دبل کند، خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شد و پرسپولیسی‌ها خیلی مدافع گرجستانی تیمشان را دوست دارند. با وجود عملکرد بسیار خوب گولسیانی و محبوبیت زیاد او بین هواداران پرسپولیس، ممکن است این بازیکن فصل آینده را در تیم دیگری توپ بزند و پرسپولیسی‌ها نتوانند مدافع گلزن تیمشان را برای سال آینده حفظ کنند. اما ماجرا چیست؟

پرسپولیس و گولسیانی در ابتدای فصل برای عقد قراردادی دو ساله با هم به توافق رسیدند. قرارداد این بازیکن با سرخ پوشان برای این فصل چیزی در حدود ۴۰۰ هزار دلار است و البته یکسری آپشن هم برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس در قرارداد مدافع گرجستانی قرار داده شده است. برای سال دوم اما مبلغی برای قرارداد گولسیانی در نظر گرفته نشده و دو طرف برای ادامه همکاری باید از نظر مالی باهم به توافق برسند.

قرارداد گولسیانی با پرسپولیس دو ساله بسته شده ولی برای سال دوم نیاز به توافق مالی وجود دارد. موضوعی که کار پرسپولیسی‌ها را برای نگه داشتن ستاره این فصل تیمشان سخت خواهد کرد. خیلی‌ها روی گولسیانی به عنوان یک خرید موفق حساب نمی‌کردند. با این وجود این بازیکن کیفیت بالایی از خودش به نمایش گذاشت و کادرفنی پرسپولیس هم روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کردند.

گولسیانی جزو بهترین‌های لیگ ما بوده و در این فصل به مراتب بیشتر از فصول گذشته به چشم آمده و مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل قطعا برای توافق با مدیران پرسپولیس درخواست مبلغ بالاتری نسبت به این فصل خواهد کرد. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که چند ایجنت در تماس با مدافع گرجستانی پرسپولیس به او پیشنهاد حضور در لیگ امارات یا قطر را دادند و به این بازیکن اطمینان دادند که به زودی و حتی قبل از پایان فصل پیشنهادات خوبی به لحاظ مالی برای او از تیم‌های عربی می‌آورند.همین اتفاقات ممکن است کار پرسپولیس را برای توافق مجدد با گولسیانی و نگه داشتن این بازیکن باکیفیت سخت کند.

پرسپولیسی‌ها اصلا دوست ندارند به همین راحتی بازیکنی را که در ترکیب تیمشان تبدیل به یک ستاره شده و به نوعی گل کرده را از دست بدهند و نتوانند خودشان از این بازیکن برای فصل بعد استفاده کنند. خود گولسیانی از بازی برای پرسپولیس، زندگی در تهران، کار کردن با یحیی گل محمدی راضی است و ارتباط بسیار خوبی هم با همبازیانش دارد. با این حال با توجه قدرت مالی بالای تیم‌های عربی و حتی چند تیم صنعتی ایرانی، بعید نیست گولسیانی وسوسه شود و پرسپولیس را ترک کند.

خود این بازیکن چندی قبل در مصاحبه ای در خصوص فصل آینده گفته بود که یکسری پیشنهادات به دستش رسیده ولی هیچکدام از این پیشنهادات رسمی‌نبوده و او هم قصد دارد که تمام تمرکزش را روی بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بگذارد. به طور حتم اولویت اول گولسیانی ماندن در پرسپولیس و ادامه همکاری با این تیم خواهد بود. از همین رو ابتدا با مدیران پرسپولیس مذاکره خواهد کرد.

حال باید دید که درویش و رفقا چطور می‌توانند این بازیکن موفق را برای ماندن راضی کنند. گفتنی است یکی از پوئن‌های مثبت تیم مدیریتی پرسپولیس عملکرد موفق در نقل و انتقالات بوده و در طول مدتی که آن‌ها در پرسپولیس حضور دارند، تقریبا همه بازیکنانی که کادرفنی این تیم خواستند را جذب کردند و عملکرد بسیار خوبی در نقل انتقالات تابستانی و زمستانی داشتند. حال باید دید که درویش می‌تواند گولسیانی را برای فصل آینده نگه دارد و او را راضی به ماندن کند یا اینکه یکی از بهترین‌های این فصل پرسپولیس از این تیم جدا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج