۱۳۰۵۸۲۰
۲۱۸۹
۲۱۸۹
پ

غلامپور: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنیم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: چرا مدیر تیم پرسپولیس به‌جای اینکه جلوی رفتار دروازه‌بان تیمش را بگیرد، از او حمایت می‌کند؟

خبرگزاری تسنیم: بهزاد غلامپور درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از هواداران به‌خاطر این نتیجه عذرخواهی می‌کنیم. از زمان مدیریت مصطفی آجورلو تا الآن مشکلات زیادی داشتیم ولی با همدلی کار را پیش بردیم و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کردیم. در دربی دنبال خوشحال کردن هواداران بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. پس از گل پرسپولیس، رقیب ۳۰ دقیقه دفاع کرد و هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم از لایه‌های دفاعی حریف عبور کنیم، ضمن اینکه در نیمه اول، داور پنالتی استقلال را نگرفت.

وی در مورد ناراحتی هواداران استقلال از شادی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس گفت: من نباید جواب بیرانوند را بدهم و باشگاه از او شکایت کرده است ولی از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس تعجب می‌کنم که به‌جای اینکه جلوی این بازیکن را بگیرد و او را کنترل کند، حمایت می‌کند، در این فوتبال چه‌خبر است؟ دروازه‌بان پرسپولیس به میلیون‌ها هوادار استقلال توهین کرد، آن‌وقت نه‌تنها او را کنترل نمی‌کنند بلکه رفتارش را هم توجیه می‌کنند. برای محبوب شدن میان مردم نباید هر کاری کرد و هر حرفی زد، حیف که خیلی نمی‌توانیم صحبت کنیم ولی دنیا این‌طور نمی‌ماند و افراد پاسخ رفتارهای‌شان را می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج