جاباما
۱۳۰۶۱۱۹
۳۲۶۴
۳۲۶۴
پ

افشاگری گلر جنجالی جام‌جهانی درباره مسی

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، می‌گوید تاکتیک‌های ذهنی‌اش در ضربات پنالتی برای به هم زدن تمرکز حریف را از لیونل مسی یاد گرفته است.

خبرورزشی: امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، می‌گوید تاکتیک‌های ذهنی‌اش در ضربات پنالتی برای به هم زدن تمرکز حریف را از لیونل مسی یاد گرفته است.

امیلیانو مارتینز به دلیل رفتارهای خاص خود در ضربات پنالتی مشهور شده است. این دروازه‌بان آرژانتینی با حرکاتش از یک طرف محبوب هواداران آلبی‌سلسته و استون‌ویلا شده و از سوی دیگر دشمنان پرتعدادی پیدا کرده است.

تاکتیک‌های دیبو مارتینز در جام جهانی قطر، که به قهرمانی آرژانتین انجامید، به اوج رسید؛ چه در دیدار یک‌چهارم نهایی مقابل هلند و چه در فینال دراماتیک رقابت‌ها مقابل فرانسه. اما نقطه شروع مشهور شدن مارتینز به این تاکتیک‌ها جام جهانی نبود. او اولین بار زمانی چهره شد که در سپتامبر ۲۰۲۱ کریستیانو رونالدو پشت پنالتی به دست آمده برای یونایتد قرار نگرفت و پنالتی به برونو فرناندس واگذار شد. برونو این پنالتی را از دست داد و دیبو مارتینز مقابل هواداران یونایتد رقص حالا مشهورش را به نمایش گذاشت.

دروازه‌بان ملی‌پوش آرژانتینی استون‌ویلا در مصاحبه اخیرش ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت تاکتیک‌های خاصش در ضربات پنالتی را از توصیه‌های لئو مسی یاد گرفته است. او گفت: "در آن بازی دیدم که رونالدو از اینکه قرار نیست پنالتی بزند ناراحت شده. فهمیدم در این موقعیت تنش ایجاد شده. به کاوانی رو کردم و گفتم چرا رونالدو نمی‌زند؟ من هیچ توهینی نکردم. فقط بحران درست کردم. دقیقه ۹۲ مسابقه بود و مجبور بودم هر طور شده حواس‌شان را پرت کنم".

افشاگری گلر جنجالی جام‌جهانی درباره مسی

مارتینز در ادامه گفت: "برونو تا آن لحظه ۲۵ پنالتی پشت سر هم را گل کرده بود. قبل از آن از مسی درباره پنالتی‌ها پرسیده بودم و لئو گفت وقتی روی خط دروازه از این طرف به آن طرف حرکت می‌کنی پنالتی‌زن عصبانی می‌شود. کسی که پنالتی می‌زند درست قبل از ضربه در ذهنش یک نقطه از دروازه را انتخاب می‌کند و وقتی شما دائم روی خط حرکت کنید نمی‌تواند توپ را به نقطه‌ای که در ذهنش دارد بفرستد. این حرکات من بحران درست می‌کند. من این توصیه را از مسی گرفتم که خیلی کمکم کرد". 

افشاگری گلر جنجالی جام‌جهانی درباره مسی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج