۱۳۰۶۲۰۹
۵۸۲۶
۵۸۲۶
پ

واکنش گلر پرسپولیسی ملوان به اتهام‌زنی سپاهانی‌ها

دروازه‌بان ملوان بندرانزلی درخصوص تساوی این تیم مقابل سپاهان که منجر به صدرنشینی پرسپولیس شد صحبت‌هایی مطرح کرد.

روزنامه اعتماد: دروازه‌بان ملوان بندرانزلی درخصوص تساوی این تیم مقابل سپاهان که منجر به صدرنشینی پرسپولیس شد صحبت‌هایی مطرح کرد.


تیم فوتبال ملوان در اصفهان دست به کار بزرگی زد و موفق شد سپاهان را با حضور هواداران پرشمارش متوقف کند. بعد از بازی بسیاری از طرفداران سپاهان گفتند ملوان به خاطر پرسپولیس این‌قدر جنگنده ظاهر شده! حتی گزارشگر اصفهانی بازی که از تلاش بازیکنان ملوان ناراحت شده بود، گفت: «به هر حال جنگندگی ملوان یک مقدار بیش از آن چیزی است که به بقا در لیگ بیندیشند و بارها و بارها اشاره کردیم که شرایط آن‌قدر هم سخت نیست برای بقای ملوان!» 


به گزارش اعتمادآنلاین، ایمان صادقی دروازه‌بان انزلی‌چی‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با رد این ادعاها تاکید کرد برای او و سایر اعضای تیم ملوان هیچ فرقی ندارد کدام تیم قهرمان شود و آنها تنها به کسب بهترین رتبه ممکن برای خودشان فکر می‌کنند.


صادقی درباره بازی با سپاهان و کسب نتیجه یک-یک مقابل این حریف قدر به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: همه شرایط آن بازی را دیدند که چطور بود و بچه‌ها تمام تلاش ‌خود را کردند تا بتوانیم دست پر به انزلی برگردیم و با اینکه سپاهان تیم بزرگی است اما می‌دانید‌ که ‌ملوان همیشه مقابل تیم‌های بزرگ مخصوصا سپاهان نتایج خوبی گرفته است. ما توانستیم نکاتی را که کادر فنی به ما گفته بود در زمین پیاده کنیم. سپاهان در نیمه اول خیلی فشار آورد اما بازی را کنترل کردیم. با این حال در نیمه دوم آنها با استفاده از میانگین قدی بالا و روی ارسال کرنر گل زدند و ما توانستیم در زمان مناسب گل بزنیم و بقیه زمان بازی را کنترل کردیم و توانستیم یک امتیاز حساس را بگیریم.


صادقی درباره انگیزه مضاعف این تیم در مقابل سپاهان گفت: ما در تمام بازی‌ها با همین انگیزه بازی می‌کنیم. هواداران ملوان همیشه از ما توقع برد دارند. درست است که تیم جوانی داریم اما کادر فنی قبل از بازی می‌گوید فقط باید سه امتیاز را بگیریم. تیم 


با هدف و برنامه وارد بازی‌ها می‌شود. این بازی سخت و مهم بود و باید امتیاز می‌گرفتیم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم و هواداران تیم خودمان را خوشحال کنیم که خداراشکر همین اتفاق هم افتاد. در انزلی همه از ما برد می‌خواهند و ذهنیت کادر فنی ملوان هم همین است و همین باعث ایجاد انگیزه می‌شود.»


دروازه‌بان ملوان در جواب این سوال که آیا تیمش به خاطر پرسپولیس مقابل سپاهان امتیاز گرفته یا نه، به اعتمادآنلاین گفت: قبل و بعد از بازی درباره تیم‌های دیگر صحبت خاصی نکردیم و فقط شرایط تیم خودمان را درنظر داشتیم و می‌خواستیم از ته جدول فاصله بگیریم و ذهنیتی درباره تیم‌های دیگر نداشتیم و بعد از بازی به خاطر امتیازی که به دست آوردیم و از قعر جدول فاصله گرفتیم خوشحال بودیم چون جایگاه ملوان اینجای جدول نیست. ما اسیر اشتباهات فردی یا داوری‌ها شدیم.


صادقی افزود: برای ما فرق ندارد کدام تیم قهرمان می‌شود. ما دوست داریم جایگاه تیم خودمان را بهتر کنیم و در سه بازی بعد هم دوست داریم تمام امتیازات را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.


گلر ملوانی‌ها در پایان درباره این سوال که آیا پاداش خاصی برای مساوی خارج از خانه در مقابل سپاهان از جانب باشگاه درنظر گرفته شده است، گفت: «نه همان پاداش همیشگی را از باشگاه دریافت می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج