۱۳۰۶۷۵۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تقلید از آل‌کثیر کار دست شهریار داد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان با دریافت کارت زرد در مصاف برابر ملوان، از حضور مقابل نفت مسجد سلیمان محروم شده است.

ورزش سه: در مصاف هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بود که ژوزه مورایس در روز محرومیت شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده به دلیل چهار کارته شدن، تیمش را به مصاف آلومینیوم در اراک فرستاد و در غیاب این دو بازیکن کلیدی، طلایی‌پوشان موفق نشدند بیشتر از یک امتیاز کسب کنند.

پس از این دیدار سپاهان در لیگ برتر به مصاف هوادار، پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، تراکتور، مس رفسنجان و درنهایت ملوان بندرانزلی رفت؛ دیدار‌هایی که طی آن‌ها شهریار مغانلو سه مرتبه کارت زرد گرفت، تا حالا شانس حضور در دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر را از دست بدهد.

مهاجم جنگنده تیم فوتبال سپاهان طی این مدت مقابل هوادار، صنعت نفت آبادان و درنهایت ملوان بندرانزلی کارت زرد گرفت، که با طبق قانون سازمان لیگ، پس از محرومیت اول که با ۴ کارت زرد خواهد بود، محرومیت دو با دریافت ۳ کارت زرد اعمال خواهد شد.

مغانلو که از محرومیت با دریافت سه کارت زرد بی اطلاع بوده، اینطور پس از گلزنی پیراهن خود را از تن خارج کرد و مقابل هواداران سپاهان شادی ویژه و خاصی را به نمایش گذاشت.

نکته قابل توجه اینکه شهریار مغانلو خودش اطلاعی از محرومیت با ۳ کارت زرد نداشته و به همین دلیل پس از گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند، پیراهنش را برای برپایی شادی گل در آن جو ویژه استادیوم نقش جهان از تن خارج کرد. احتمالا اگر او می‌دانست، دست به چنین کاری نمی‌زد و محرومیت را به جان نمی‌خرید.

سپاهان که پس از تساوی در مقابل ملوان و پیروزی سرخپوشان در دربی، به یکباره شرایط خود را در جدول رده‌بندی دگرگون می‌بیند، باید در هفته پیش رو به مسجد سلیمان سفر کند و در ورزشگاه بهنام محمدی که چمن مناسبی هم برای فوتبال روی زمین ندارد، به مصاف شاگردان ابراهیم اشکش برود. حضور شهریار مغانلوی تنومند، که مهارت زیادی هم در دوئل‌های هوایی دارد، می‌توانست برگ برنده مورایس و کادر فنی سپاهان در این دیدار باشد، اما این روز‌ها مربیان پرتغالی سپاهان در حال جستجو برای رسیدن به بهترین راهکار برای جانشینی مهاجم اول تیم‌شان هستند، تا بار دیگر غافلگیر نشوند و جایگاه‌شان حداقل از دومی نزول نکند.

تقلید از آل‌کثیر کار دست شهریار داد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج