۱۳۰۶۷۶۲
۳۸۰۲
۳۸۰۲
پ

واکنش یک پیشکسوت به اقدام خبرساز دروازه‌بان سابق پرسپولیس

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این باشگاه و بازی های باقی مانده لیگ برتر صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مرتضی فنونی زاده در خصوص شرایط لیگ برتر پس از نتایج هفته بیست و هفتم اظهار داشت: نتایج این هفته به شکلی بود که پرسپولیس الان روی کاغذ شانس اول قهرمانی است. یحیی در چند هفته اخیر تغییر سیستم داده و با یک هافبک دفاعی بازی می‌کند و به سروش رفیعی به عنوان هافبک خلاق بازی می‌دهد و این باعث شده نتایج و بازی تیم متحول شود و تغییرات خوبی بود و از همین تغییر در دربی به نتیجه رسیدیم. به نظرم برتری در دربی و تساوی سپاهان و ملوان تاثیر زیادی در سرنوشت جدول داشت ولی هنوز چیزی تمام نشده است.

وی افزود: هنوز سه بازی دیگر باقی مانده و شرایط می‌تواند بازهم تغییر کند. پرسپولیس دو بازی در تهران دارد که باید آنها را پیروز شود و سعی کند کار به هفته آخر نکشد چرا که بازی مقابل نساجی در قائمشهر خیلی سخت است. پرسپولیس سعی کند هر سه بازی بعدی را ببرد و حواسش به نتایج استقلال و سپاهان نباشد چرا که اگر خدای نکرده امتیازها مساوی شود با توجه به قانون بازی رو در رو سپاهان قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تساوی سپاهان و ملوان هم گفت: اگر مازیار زارع قصد داشت مثل بازی با استقلال و پرسپولیس جلوی سپاهان باز بازی کند ۴-۵ گل می‌خورد ولی استراتژی خوبی به کار گرفت و توانست از سپاهان امتیاز بگیرد و این خیلی برای پرسپولیس اتفاق خوبی بود و صدرجدول را بعد از مدت‌ها به دست گرفت و امیدوارم دیگر از دست ندهد.

فنونی زاده در پایان با اشاره به حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال و صحبت‌هایش که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد هم توضیح داد: وحید قلیچ ۱۲ سال برای پرسپولیس بازی کرده و تعصبش به پرسپولیس را نمی‌توان زیر سوال بود. رفتار او قابل توجیه نیست ولی خب از جهاتی به او حق می‌دهم. او دو بار به باشگاه پرسپولیس رفت و با او رفتار خوبی نشد و او را به باشگاه راه ندادند و از سر ناراحتی و لجبازی این کار را کرد. من بازهم می‌گویم رفتارش اشتباه بود ولی خب حق می‌دهم بابت رفتاری که با او صورت گرفت ناراحت باشد و واکنش نشان بدهد.

وی در پایان گفت: از آقای درویش خواهش می‌کنم اگر قرار شد در قائمهشر جشن قهرمانی بگیریم با توجه به اینکه در استان مرحوم هادی نوروزی انجام می‌شود از او تقدیر شود و خانواده‌اش در ورزشگاه باشند و فرزند او بیاید جام را به کاپیتان عالیشاه بدهد که او هم اتفاقا مازندرانی است و بعد بازی هم جام را بالای مزار خود مرحوم هادی ببرند. این توصیه من به اقای درویش و پیروانی است که این موضوع را پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج