۱۳۰۷۲۴۹
۲۰۹۵
۲۰۹۵
پ

گل‌های آل‌کثیر نشانه نشاط پرسپولیس است

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.

خبرگزاری مهر: پایان رأفت برد دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را نشانه نظم تیمی و نشاط تاکتیکی پرسپولیس دانست. مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود این تیم به نیمه نهایی این رقابت‌ها گفت: بازی، خیلی خوب از جانب پرسپولیس آغاز شد. این تیم در نیمه اول به خوبی هدف گذاری کرده بود و روی تاکتیک‌های از پیش تعیین شده به گل رسید.

رأفت درباره افت کیفی پرسپولیس در نیمه دوم افزود: قبول دارم بازی دفاعی تری از پرسپولیس در نیمه دوم دیده شد اما نکته ماجرا این بود که آنها خودخواسته عقب کشیدند. مدیریت فوتبال در طول مسابقه فقط حمله کردن نیست بلکه نیاز به تفکر و برنامه ریزی دارد. پرسپولیس گل‌هایی را می‌زند که نشانه نشاط این تیم است. عیسی آل کثیر در دربی و همین بازی روی پاس‌های فوق العاده مهدی ترابی توانست گلزنی تاکتیکی داشته باشد.

او با تمجید از عملکرد آل کثیر تاکید کرد: مهاجم واقعی اینگونه است و باید بوی گل بدهد. آل کثیر نیاز به تمرکز دارد. اگر همین روند را ادامه دهد باز هم گلزنی خواهد داشت. او باید خیلی بیشتر از اینها قدر خودش را بداند و از فکرش برای موفقیت تیم استفاده کند.

رأفت درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر فصل جاری یادآور شد: خیلی زود است چنین حرفی زده شود. هردو جام خیلی مهم هستند. کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد. رسیدن به جام شوخی ندارد. پرسپولیس اصلاً نباید کارش را تمام شده بداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج