۱۳۰۷۲۷۳
۱۴۲۷
۱۴۲۷
پ

عقب‌نشینی در بلندمدت به تیم یحیی ضربه می‌زند!

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید سرخپوشان در حمله کردن استرس داشتند و این ترس عقب نشستن در طولانی مدت به آن‌ها ضربه می‌زند.

ایسنا: سیدمهدی سیدصالحی درباره پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد:  هر دو تیم پر مهره و بالای جدول بودند اما به هر حال جام حذفی با لیگ فرق دارد. ترکیب دو تیم ۲-۴-۴ و نزدیک هم بود. گل گهر سعی کرد در این بازی تعداد هافبک‌های برابری با پرسپولیس داشته باشد.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترس حمله می‌کرد

او اضافه کرد: پرسپولیس با مالکیت توپ کار را شروع کرد و گل گهر چشم به ضد حملات داشت. بعد از گلی که گل گهر دریافت کرد، تیم میهمان بالاتر بازی کرد. در نیمه دوم هم به همین صورت بالاتر بازی کردند و شرایط را برای پرسپولیس سخت‌تر کردند. در نیمه دوم پرسپولیس با ترس حمله می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این‌که تعویض‌های الهویی باعث شد پرسپولیس عقب بنشیند، عنوان کرد: پرسپولیس در بازی با استقلال هم ناخداگاه عقب نشست. در طولانی مدت ترس عقب نشستن می‌تواند به سرخپوشان ضربه می‌زدند. لیگ وقت اضافه ندارد و جای ریسکی نیست. پرسپولیس در نیمه دوم با استرس حمله می‌کرد و گل گهر چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل موقعیت‌ زیادی ایجاد کردند.

استقلال و پرسپولیس بهتر از نساجی و هوادار هستند

او درباره ادامه رقابت‌های جام حذفی گفت: پرسپولیس و استقلال را در فینال خواهیم دید. از نظر نفراتی و شکل و شمایل بازی این دو تیم بهتر از نساجی و هوادار است. در بازی دیروز اگر پنالتی محبی گل می‌شد، بازی برای استقلال راحت‌تر می‌شد. تیم پارس جنوبی انگیزه خوبی داشت. البته در فینال اگر پرسپولیس و استقلال به‌ هم بخورند همه چیز ۵۰ - ۵۰ است. در داربی هم اینگونه بود و فقط تجربه پرسپولیس بیشتر بود که توانست داربی را ببرد.

سیدصالحی درباره عملکرد عیسی آل کثیر گفت: او بعد از بازگشتش شرایط ایده آلی نداشت. من هم در دوران بازی‌ام رباط صلیبی دادم و ۶ ماه بسیار سخت را گذراندم. دو بچه داشتم و شرایط سختی در استقلال گذراندم. عیسی را درک می‌کنم اما فرقمان این بود که وقتی برگشتم دوازده بازی ۹۰ دقیقه بازی کردم و ۱۱ گل زدم. با شرایط ایده‌آل برگشتم. باید به آل کثیر فرصت داده شود. زمانی که این مهاجم برگشت تیم خلا زیادی در خط حمله داشت. عیسی از ابتدا آمادگی صددرصد نداشت و فشار زیادی روی او بود. آن پیراهنی که در آورد نشانه فشار روی او بود. او در این بازی کمتر استرس داشت و توانست توانایی خود را نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج