adexo3
۱۳۰۷۲۸۸
۱۳۱۶
۱۳۱۶
پ

این شش لیگ هنوز می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند!

رقابت برای به دست آوردن جام قهرمانی در هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی همچنان با نهایت هیجان ادامه دارد.

ورزش سه: فاصله زیادی تا هفته پایانی رقابت‌های فصل ۲۳-۲۰۲۲ در لیگ‌های اروپایی باقی نمانده و تیم‌ها با نهایت هیجان و اضطراب در حال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هستند. 

بسیاری انتظار داشتند که روز گذشته شاهد برگزاری جشن قهرمانی ناپولی با پیروزی برابر سالرنیتانا در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ ایتالیا باشند اما تساوی این دو تیم باعث شد تا قطعی شدن قهرمانی این تیم یک هفته به تاخیر بیفتد. 

رقابت در لیگ برتر انگلیس هم بسیار جذاب پیگیری می‌شود و منچسترسیتی توانست با پیروزی ۱-۲ برابر فولام خودش را به صدر جدول رده‌بندی برساند. هرچند بازی این هفته آرسنال روز سه‌شنبه برابر چلسی برگزار خواهد شد اما شاگردان پپ گواردیولا با انجام بازی کمتر توانسته‌اند در صدر جای بگیرند و به نظر می‌رسد که حالا آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند.

در لالیگا هم بارسلونا موفق شد با پیروزی‌ای که برابر رئال بتیس به دست آورد در فاصله شش هفته تا پایان رقابت‌ها همچنان با یازده امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر بماند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. 

این شش لیگ هنوز می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند!

شرایط بوندسلیگا پس از چند سال بار دیگر بسیار جذاب شده و با تساوی این هفته بروسیا دورتموند برابر بوخوم و پیروزی شب گذشته بایرن مونیخ برابر هرتابرلین، شاگردان توماس توخل بار دیگر صدر جدول را پس گرفتند تا شرایط برای آنها کمی بهتر شود. 

اما اوضاع در لیگ فرانسه چندان مطابق میل پاری سن ژرمن نیست و آنها شب گذشته شکست دیگری را این بار برابر لوریان تجربه کردند تا اختلاف امتیازشان با مارسی در هفته سی و سوم به پنج امتیاز برسد و خطر نزدیک شدن رقیب را بیش از پیش احساس کنند. 

بنفیکا هم در لیگ پرتغال شرایطی مشابه دارد و در حالی که 77 امتیاز از 30 بازی به دست آورده، تنها چهار امتیاز بیشتر از پورتو دارد که حالا منتظر لغزش حریف برای حضور در صدر در هفته‌های پایانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج