جاباما
۱۳۰۷۳۱۴
۴۳۲۹
۴۳۲۹
پ

اتفاق عجیب برای سردار آزمون در آلمان

در بازی‌های قبلی چندین بار شاهد بودیم که سردار آزمون در موقعیت گل‌زنی قرار می‌گیرد اما بازیکنان لورکوزن او را نمی‌بینند.

ایران ورزشی: یکی از نکات عجیبی که در بازی‌های قبلی لورکوزن به وضوح مشاهده شده این است که بازیکنان این تیم، مخصوصا هافبک‌ها خیلی خوب نمی‌توانند سردار را تغذیه کنند.

نکته عجیب‌تر ماجرا این است که در بازی‌های قبلی چندین بار شاهد بودیم که سردار با جایگیری‌های بسیار خوب در موقعیت گل‌زنی قرار می‌گیرد اما بازیکنان لورکوزن او را نمی‌بینند یا به نوعی خساست به خرج می‌دهند. مقابل یونیون برلین هم سردار یکی دو بار در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت اما باز هم هم‌تیمی‌هایش او را ندیدند.

تکرار این موضوع در بازی‌های قبلی باعث شده کمی این مسأله عجیب به نظر برسد. آن هم در مورد سردار که نشان داده به‌خوبی می‌تواند از موقعیت‌های گل‌زنی استفاده کند و قطعا اگر به‌درستی توسط هم‌تیمی‌هایش در لورکوزن تغذیه شود، گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند. لورکوزن هم با توجه به تساوی مقابل یونیون برلین و همچنین اختلاف ۸ امتیازی با فرایبورگ در فاصله ۴ هفته تا پایان بوندس لیگا، احتمالا بخت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد و باید به فکر بازی در لیگ اروپا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج