۱۳۰۷۴۰۱
۲۷۴۱
۲۷۴۱
پ

هجومی‌ترین هافبک پرسپولیس را بشناسید

«مهدی ترابی» نقش پررنگی در موفقیت‌ این روزهای پرسپولیس دارد.

فوتبال ۳۶۰: پرسپولیس با پیروزی مقابل گل‌گهر به پنجمین برد پیاپی خود دست یافت. این تیم در لیگ در رده نخست جای دارد و در جام‌حذفی به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است. در این نتایج درخشان مهدی ترابی نقش به سزایی ایفا کرده که هم در گلزنی و هم در گلسازی چهره موفقی از خود نشان داده است.

۳ گل آخر پرسپولیس که تاثیر زیادی در سرنوشت این تیم در این فصل خواهد داشت یا توسط ترابی زده شده یا ساخته شده است. عیسی آل‌کثیر در دربی با پاس گل طلایی ترابی دروازه استقلال را باز کرد. این سناریو در بازی با گل‌گهر هم تکرار شد. ترابی علاوه بر این گل اول پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

هنرنمایی ترابی در بازی با ملوان هم بسیار تاثیرگذار بود. این بازیکن در این مسابقه یک گل زد و یک پاس گل داد. ترابی که عنوان بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد، در ۴ بازی اخیر پرسپولیس روی ۵ گل اثرگذار بوده است.

گل و پاس گل ترابی مقابل گل‌گهر، اولین تاثیرگذاری این بازیکن برای پرسپولیس در جام‌حذفی بود. ترابی در لیگ ۳ گل زده و ۸ پاس گل داده و در تعقیب ریکاردو آلوز در رده دوم بیشترین پاس گل در این فصل از لیگ است. این بازیکن در مجموع ۴ گل زده و ۹ پاس گل داده و کلاً با تاثیرگذاری روی ۱۳ گل رکورددار این فصل پرسپولیس است.

پس از ترابی، گیورگی گولسیانی که بهترین گلزن پرسپولیس است قرار دارد. این بازیکن ۹ گل زده و با تاثیرگذاری روی ۹ گل دوم است. پس از گولسیانی، ۲ بازیکن به صورت مشترک قرار دارند. یورگن لوکادیا که مدتهاست از جدایی آن می‌گذرد روی ۷ گل تاثیرگذار بود.

محمد عمری پدیده جوان پرسپولیس ۴ گل زده، ۱ پاس گل داده و ۲ پنالتی گرفت و در مجموع روی ۷ گل اثر گذاشته است و در ادامه فصل می‌تواند به تنهایی در رده سوم قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج