۱۳۰۶۹۳۳
۲۹۶۴
۲۹۶۴
پ

دفاع متهم ردیف اول دربی در خصوص صحنه جنجالی

ستاره پرسپولیس از خواسته هواداران درخصوص جام‌حذفی و بازی با گل‌گهر گفت.

همشهری‌آنلاین: پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی تهران، حالا در موقعیتی ایده‌آل برای قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد. آنها آخرین‌بار در هفته هفدهم لیگ برتر، طعم صدرنشینی را چشیده بودند ولی نتایج هفته گذشته طوری رقم خورد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی دوباره به صدر جدول برسند. برخی قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال را قطعی می‌دانند ولی گئورگی گولسیانی مدافع میانی سرخپوشان بر این عقیده است که مطمئن بودن از قهرمانی به هر تیمی ضربه می‌زند. گولسیانی که بازی امروز با گل‌گهر را به‌خاطر مصدومیت از دست داده است، درباره این بازی، شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

*بعد از شکست‌دادن استقلال، به‌نظر می‌رسد در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برید؟

خب، ما برد مهمی به‌دست آوردیم. شما وقتی در فاصله ۴هفته به پایان لیگ، رقیب مستقیم‌تان را شکست می‌دهید، طبیعی است که اوضاع بهتر می‌شود. این بازی برای هر ۲تیم سخت بود ولی خوشبختانه ما ۳امتیاز را گرفتیم تا موقعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

*قبول داری بازی از لحاظ فنی کیفیت خوبی نداشت؟

حساسیت بازی زیاد بود و هیچ‌کدام از ۲تیم نمی‌خواستند بازنده شوند. با این حال در مورد تیم خودمان باید بگویم که می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و از تیم حریف هم شناخت داشتیم. وقتی چنین بازی مهمی را بردیم، نشان می‌دهد که کیفیت خوبی داشتیم و اشتباه هم نداشتیم. این خیلی مهم است.

*جنجالی‌ترین لحظه‌ای که از دربی باقی ماند، صحنه‌ای بود که توپ به‌دست تو خورد و استقلالی‌ها معتقدند که داور باید پنالتی می‌گرفت. نظر خودت چیست؟

من بعد از بازی هم در این مورد صحبت کردم. این اتفاقی است که برای خیلی‌ها سؤال ایجاد کرده ولی یک چیز در آن صحنه مشخص است، اینکه من هیچ عمدی برای زدن توپ با دست نداشتم و توپ کاملا اتفاقی با دستم برخورد کرد. داور هم این را دید و ادامه بازی داد.

*ولی برخی ‌کارشناسان داوری تأکید کردند که آن صحنه پنالتی بود؟

خیلی از کارشناسان هم گفتند که پنالتی نبود. به‌نظر من داور تصمیم درستی گرفت.

*فردای دربی فکر می‌کردی سپاهان در برابر ملوان امتیاز از دست بدهد و شما صدرنشین شوید؟

این برای ما اتفاق خوبی بود و بعد از دربی در ورزشگاه گفتم که باید منتظر باشیم تا سپاهان امتیاز از دست بدهد. این اتفاق رخ داد و حالا ما در صدر جدول قرار داریم. البته ما هم فراموش نمی‌کنیم که امسال در چند بازی مهم امتیازهای حساسی از دست دادیم و این باعث شد صدر جدول را از دست بدهیم.

*چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس قهرمان شود؟

این هدفی است که از اول فصل دنبال می‌کنیم ولی ۳بازی دیگر باقی مانده و باید همین روند مثبتی را که در پیش گرفته‌ایم، ادامه دهیم. ما یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و حالا به اینجا رسیده‌ایم. ما فقط ۳بازی با قهرمانی فاصله داریم و همه‌چیز دست خودمان است. کوچک‌ترین لغزش، قهرمانی را از ما می‌گیرد، پس باید با تمرکز بالا بازی کنیم و اشتباه نداشته باشیم. تساوی سپاهان یک زنگ خطر برای ما بود تا بدانیم که هیچ حریفی ساده نیست، البته پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای دارد و می‌دانیم چیزی برای ما تمام نشده است.

*فکر می‌کنی بازی‌های شما سخت‌تر است یا استقلال و سپاهان؟

ما فقط به تیم خودمان توجه می‌کنیم. در لیگ برتر بازی آسان نداریم و هر ۳بازی سخت است. البته ما پرسپولیس هستیم و فقط برای برد بازی خواهیم کرد، در هر ۳بازی.

*بازی با گل‌گهر در جام‌حذفی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی در جام‌حذفی شرایط خاص خودش را دارد و مثل لیگ نیست که شکست جای جبران داشته باشد. گل‌گهر تیم باکیفیتی است ولی ما محکوم به برد هستیم. هواداران در جام حذفی هم از ما قهرمانی می‌خواهند و باید این بازی را ببریم تا یک مرحله بالاتر برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج