۱۳۰۷۵۴۱
۳۴۶۱
۳۴۶۱
پ

پایان محرومیت ۳ساله یحیی در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی بیش از صد بازی بدون حضور تماشاگران تیمش را هدایت کرد.

ورزش سه: یحیی گل‌محمدی بیش از صد بازی بدون حضور تماشاگران تیمش را هدایت کرد.

 تماشاگران پرسپولیس نمی‌دانستند از در غربی باید وارد ورزشگاه شوند یا از سمت شرقی. همچون دربی برای دقایق طولانی معطل شدند اما آنها هرطور که شده بود می‌خواستند خود را به استادیوم آزادی برسانند. شوق پایان محرومیت سه ساله باوجود محدودیت تعداد تماشاگر، آنها را در روز وسط هفته به استادیوم کشانده بود تا جشن صعود به نیمه نهایی جام حذفی را برپا کنند.

یکشنبه ساعت ۱۸:۱۵، حضور ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی، عدد ویژه‌ای است. حتی پیش از کرونا نیز این عدد قابل قبول بود اما جالب است بدانید که این بار به خاطر محدودیت بلیت‌فروشی بود که تماشاگران بیشتری نتوانستند به ورزشگاه بیایند و شاید اگر شورای تامین با حضور طرفداران موافقت کرده بود، سکوهای بسیار بیشتری به تسخیر تماشاگران پرسپولیس در می‌آمد.

پایان محرومیت 3ساله یحیی در پرسپولیس

البته نقطه تاریک بازی پرسپولیس - گل‌گهر، سکوی خالی تیفوسی‌های قرمزها بود. جایگاه 36 به دلیل آنچه ترمیم و بازسازی عنوان شده، در مرحله تخریب قرار دارد و به همین دلیل طرفداران پرسپولیس امکان استفاده از این جایگاه را ندارند. جایگاه سی و شش، جایی است که از زمان تاسیس ورزشگاه آزادی، محل حضور طرفداران دو آتشه پرسپولیس بوده و بازیکنان تیم نیز علاقه خاصی به برپایی خوشحالی بعد از گل در مقابل این جایگاه داشتند.

با این حال شاید برای یحیی گل‌محمدی، همین حضور نصفه و نیمه با محدودیت تماشاگران نیز غنیمت باشد. یحیی بعد از 18 بهمن 1398 تا همین اواخر حدود 100 بازی بدون تماشاگر با پرسپولیس داشت و عملا امتیاز ویژه حمایت هواداری را در از دست داده بود.

اگرچه در این مدت تیم او نتایج قابل قبولی گرفت و به 2 قهرمانی لیگ برتر و یک نایب قهرمانی این مسابقات رسید اما به هر حال لذت تقسیم خوشحالی با هواداران و در عین حال کسب انرژی از آنها را از دست داده بود.

پایان محرومیت 3ساله یحیی در پرسپولیس

روز گذشته در دقایقی از مسابقه و پس از اینکه پرسپولیس از حریف پیش افتاد، شعار «یحیی‌ی امپراطور» توسط تماشاگران سرخپوش سر داده شد و آنها علاقه خود به سرمربی تیمشان را نشان دادند.

حالا یحیی امیدوار است در بازی با پیکان و هوادار نیز از این موهبت ویژه برخوردار شود و همچنین برای بازی با گل‌گهر اجازه ورود حداکثری به تماشاگران داده شود که در این صورت پرسپولیس شانس ویژه برای دبل قهرمانی را خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج