جاباما
۱۳۰۷۸۱۹
۳۸۹۵
۳۸۹۵
پ

جشن محمدی پیش چشم شجاع و کنعان

مهاجم ایرانی السیلیه امیدوار است با برتری مقابل الاهلی در لیگ ستارگان قطر بمانند.

ورزش سه: مهاجم ایرانی السیلیه امیدوار است با برتری مقابل الاهلی در لیگ ستارگان قطر بمانند.

جشن محمدی پیش چشم شجاع و کنعان

مهرداد محمدی با وجود اینکه فصل درخشانی در السیلیه سپری کرده و توانسته بود در ۱۲ مسابقه لیگ ستارگان همراه این تیم ۶ گل به ثمر رساند، اما به خاطر حضورشان در قعر جدول درآستانه تجربه یک سقوط تلخ قرار داشت که دیدار اخیرشان برابر الاهلی و کسب پیروزی پُرگل به دادشان رسید.

تیم فوتبال السیلیه در حالی مسابقه اخیرش در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل یاران محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به اتمام رساند که مهرداد محمدی نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بود و توانست پاس چهارمین گل را بدهد تا بهترین برد فصل را به دست بیاورند.

جشن محمدی پیش چشم شجاع و کنعان

مهرداد محمدی که پیش از این در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان در دو بازی با پیراهن العربی یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در مدت حضورش در السیلیه علی‌رغم گلزنی و گرفتن پنالتی، نتوانسته بود پاس گل بدهد که در مسابقه قبل برابر یاران شجاع و کنعانی توانست این کار را با یک فرار سریع از سمت راست محوطه جریمه و پاس در عرض به مقابل دروازه خالی انجام بدهد.

یاران محمدی با کسب برتری ۴ گله مقابل الاهلی که سومین پیروزی آنها بود، ۱۳ امتیازی شدند فاصله ۳ امتیازی با ام‌صلال رده یازدهمی (منطقه پلی‌آف) و ۴ امتیازی با الریان و الشمال (منطقه بقا) پیدا کنند.

تیم فوتبال السیلیه در دو هفته آینده لیگ ستارگان قطر به ترتیب باید به مصاف المرخیه رده هفتمی و الوکره رده چهارمی برود که کسب ۴ امتیاز احتمالا بقای آنها را قطعی می‌کند و عدم پیروزی در هر دو بازی منجر به سقوط‌شان به لیگ یک می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج