جاباما
۱۳۰۷۹۲۸
۱ نظر
۵۲۶۵
۱ نظر
۵۲۶۵
پ

خطر ۳-۰ پرسپولیس را تهدید می‌کند

پرسپولیس فدراسیون فوتبال را تهدید کرده در دیدار با پیکان به میدان نمی‌آید! به این خاطر که قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

خبرورزشی: رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ساعاتی پیش اعلام کرد تیم پرسپولیس در صورتی که دیدار با پیکان با حضور تماشاگر برگزار نشود در این دیدار به میدان نخواهد آمد! او در این باره گفت: چطور بعضی از دوستان سکوها را برای هواداران رایگان می‌کنند مشکلی نیست و حساسیت و اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند، اما ما در حساس‌ترین مقطع فصل و بازی‌ها باید بدون تماشاگر برابر حریفان به میدان برویم؟ با احترام به این عزیزان باید بگویم به واسطه احترامی که برای هواداران و بازیکنان و اعضای فنی تیمم قائل هستم، بدون حضور هوادار برابر پیکان به میدان نخواهیم رفت.

در صورتی که تیم پرسپولیس تهدید خود را عملی کند نتیجه ۳-۰ به سود پیکان از سوی کمیته انضباطی، قرمزها را تهدید می‌کند.

انتخاب استادیوم دیدار با پرسپولیس حق طبیعی پیکان است به این خاطر که پیکان میزبان است. پیکان ابتدا استادیوم انقلاب کرج را برای میزبانی پیشنهاد داد اما شورای تامین البرز با برگزاری این دیدار در کرج مخالفت کرد و پیکان مجبور است در استادیوم دوم خود به میدان برود که استادیوم پاس است. مشکل برگزاری بازی در استادیوم پاس این است که شورای تامین اجازه حضور تماشاگر را نمی‌دهد و این موضوع با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد و حتی رضا درویش مدعی شده در صورت برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر، تیم پرسپولیس به میدان نمی‌آید و این می‌تواند تبعات سنگینی برای سرخ‌ها به همراه داشته باشد.

هر چند به نظر می‌رسد ناراحتی باشگاه پرسپولیس به خاطر اجابت درخواست تیم‌های استقلال و سپاهان است که بازی‌های هفته بیست‌وهشتم همزمان شده و حالا پرسپولیس هم درخواست نویی مطرح کرده است: برگزاری بازی با پیکان با حضور ۱۰۰ درصد تماشاگر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عمرا پیروزی انصراف بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج