۱۳۰۸۴۳۰
۲۲۱۹
۲۲۱۹
پ

جان سه بازیکن پاری سن ژرمن در خطر است!

پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.

جماران: پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.

روز گذشته اتفاقی عجیب مقابل دفتر باشگاه پاری سن ژرمن رخ داد که بازتاب گسترده‌ای هم داشت. نزدیک به ۲۰۰ هوادار پاری سن ژرمن شب گذشته در مقابل دفتر این باشگاه در پاریس جمع شدند تا ناراحتی، نارضایتی و نگرانی‌شان از آینده این تیم را به گوش مدیران باشگاه برسانند.

در این تجمع اعتراضی آنها سه ستاره بزرگ تیمشان یعنی لیونل مسی، نیمار و مارکو وراتی را هدف قرار دادند. ناامیدی عمومی به خوبی در بین هواداران پی اس جی مشهود است. آن‌ها از ابتدای فصل کاملا از این تیم حمایت کردند و با وجود نتایج ضعیفی که از ماه ژانویه به دست آمد، باز هم دست از این حمایت برنداشتند. اما این بار احساس کردند که باید صدایشان را به گوش مدیران باشگاه برسانند.

سفر غیرمجاز اخیر لیونل مسی به عربستان سعودی حواشی زیادی داشت و در کنار اینکه این حرکت او خشم مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را برافروخته است، باعث شد تا هواداران معترض روز گذشته علیه فوق‌ستاره آرژانتینی شعارهایی سر بدهند. در این بین این هواداران خشمگین با استفاده از الفاظ توهین‌آمیز خواستار این شدند که مسی دیگر به پاریس بازنگردد.

هرچند هدف اصلی مسی بود، ولی نیمار و حتی مارکو وراتی هم از این موج در امان نماندند و به هر سه نفر آنها توهین شد. درخواست اخراج آنها از این باشگاه هم در بین درخواست‌های اصلی وجود داشت.

توهین‌هایی به کریستوف گالتیه انجام شد. بسیاری شعارهایی علیه ناصر الخلیفی و درخواست استعفا از او سر دادند و این تظاهرات نزدیک به یک ساعت برابر دفتر پی اس جی ادامه داشت و حتی از مواد دودزای آبی و قرمز هم استفاده شد. 

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که لیونل مسی را به خاطر سفر بدون مجوزش به عربستان سعودی دو هفته از همراهی این تیم محروم کرده، با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اقدام شب گذشته هوادارانش را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اقدامات غیرقابل‌تحمل و توهین‌آمیز روز چهارشنبه گروه کوچکی از افراد را به شدت محکوم می‌کند. اختلاف نظرها هر چه باشد، هیچ‌چیز چنین اقداماتی را توجیه نمی‌کند. باشگاه حمایت کامل خود را از بازیکنان، کارکنان خود و همه کسانی که هدف چنین رفتارهای شرم‌آوری هستند، اعلام می‌کند».

پی اس جی به این بیانیه اکتفا نکرده و طبق گزارش منابع فرانسوی، تدابیر امنیتی در مورد مسی، نیمار و وراتی اندیشیده است. طبق این گزارشات، باشگاه پاریسی از بیم حمله هواداران معترض به منزل این سه بازیکن، نیروهای امنیتی را مقابل خانه مسی، نیمار و وراتی و نیز کمپ تمرینی باشگاه مستقر کرده تا مانع هرگونه اقدام احتمالی معترضان شوند. 

خشم هواداران از نیمار هم دلیل خاص خودش را دارد. ستاره برزیلی که هفته‌هاست مصدوم است و هرگز نتوانسته توقعات را برآورده کند، در حالی که آتش خشم هواداران پی اس جی همچنان شعله‌‎ور است، از شرایط پیش‌آمده عصبانی است و پستی را در اینستاگرام لایک کرده که ممکن است دردسرهای بیشتری را هم برای او به همراه داشته باشد.

در این پست نوشته شده است: «تفاوتی بین بزرگ بودن و داشتن بزرگ‌منشی وجود دارد. پی اس جی از چنین ویژگی‌ای برخوردار نیست و هوادارانش هم همین‌طور! سابقه و تاریخچه داشتن انتخابی نیست، اینکه خودتان را بزرگ جا بزنید و رفتار بزرگانه داشته باشید از دسترس شما خارج است! آنها کوچک بودند!»

لایک نیمار روی این پست ممکن است دردسر این بازیکن را بیشتر کند، اما بسیاری معتقدند که او قصد ندارد پس از اتفاقات اخیر همچنان به حضورش در پی اس جی ادامه دهد و به احتمال زیاد در همین تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج