۱۳۰۸۵۵۰
۲۵۸۶
۲۵۸۶
پ

خلیلی: رقیبان پرسپولیس بیراهه می‌روند

مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس با اشاره به رقابت تنگاتنگ قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گفت: سه فینال برای یک جام باقی مانده است و رقبای پرسپولیس به بیراهه می‌روند.

خبرگزاری مهر: رقابت‌های رده پایه فوتبال باشگاهی کشور به اتمام رسید تا اکثر باشگاه‌ها برای آینده خود نیز تعیین تکلیف کنند. هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با بررسی عملکرد محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه این باشگاه ترجیح داد همچنان او به فعالیت خود در این پست ادامه دهد تا شاید امسال یکی از اهداف مهم خود مبنی بر قهرمانی را کسب کنند.

محسن خلیلی ضمن اشاره به شرایط تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس درباره مسیر قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر، رقابت تنگاتنگ با سپاهان و استقلال و همچنین نگاه یحیی گل محمدی به بازیکنان جوان صحت کرد که در پی می‌خوانید:

فوتبال پایه برنامه بلندمدت ویژه می‌خواست

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس درباره فعالیتش در این باشگاه گفت: وقتی به من پیشنهاد شد برنامه بلند مدت خودم را آنالیز کردم. با مشاوران فنی خیلی خوبی در حوزه فوتبال پایه صحبت کردم. می‌دانستم تیم‌های پایه برای رشد و شکوفایی نیاز به برنامه بلند مدت دارند. هرگز نخواسته‌ام با وعده‌های پوشالی ادعا کنم. خوشبختانه مدیریت باشگاه نیز نگاه عمیقی روی این موضوع داشت و همگام با برنامه تیم‌های پایه اقدامات لازم شد.

او ادامه داد: کار بسیار پیچیده را باید با برنامه ریزی دقیق پیش برد. افکار بازیکن سازی نیاز به یک روحیه قوی می‌خواهد. فکر می‌کنم باید همیشه روحیه نگاه دیگران را داشته باشیم تا از نظرات آنها استفاده کنیم.

نمره خوب را از مدیرعامل و یحیی می‌گیرم

خلیلی در پاسخ به اینکه نمره خودش را به عنوان مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس چند می‌داند تاکید کرد: من هرگز به خودم نمره نمی‌دهم. خروجی کار مهم‌تر از هر چیز دیگری است. سال اول بازیکنان زیادی آمدند و رفتند اما فقط ابوالفضل سلیمانی با بزرگسالان توانست همکاری داشته باشد. فصل جاری اما شرایط کاملاً فرق کرد. ۱۱ نفر از تیم‌های امید و جوانان با بزرگسالان تمرین کردند. علیرضا عنایت کاپیتان تیم جوانان یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم بود که با نگاه دقیق و کارشناسی آقای گل محمدی در جمع بزرگسالان تمرین منظم می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نمره‌ام را مدیرعامل باشگاه و شخص یحیی باید بدهند. عملکردم را آنها خیلی خوب می‌توانند آنالیز کنند.

منطق صدرنشینی پرسپولیس

خلیلی با بررسی سه بازی باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر گفت: صدرنشینی پرسپولیس کاملاً منطقی بود. تیمی که کمترین تنش را داشته باشد لایق چنین حضوری در صدر جدول هم هست. تاکتیک‌های پرسپولیس نشان دهنده توانایی بالای فنی این تیم است. پرسپولیس هر لحظه اراده می‌کند برای رسیدن به گل برنامه دارد. فکر می‌کنم در نیم فصل دوم هم به خوبی توانسته است بازی‌های خاص را برای گرفتن نتیجه مدیریت کند.

او ادامه داد: حالا سه فینال باقی مانده است. پیکان و گل گهر و نساجی حریفان خاصی برای پرسپولیس هستند. آنها در شرایطی ایده آل به مصاف پرسپولیس می آیند. کوچک‌ترین غفلت بلای جان این تیم است چون استقلال و سپاهان دنبال اشتباهی جزئی از پرسپولیس هستند تا صدر را بگیرند.

خلیلی: رقیبان پرسپولیس بیراهه می‌روند

رقیبان پرسپولیس بیراهه می‌روند

خلیلی درباره اعتراض سپاهان و استقلال مبنی بر شائبه طرفداری از پرسپولیس تصریح کرد: برنامه بازی‌ها مدت هاست اعلام شده است. وقتی پرسپولیس سوم جدول بود هیچکدام از آقایان چنین حرف‌هایی را نمی‌زدند حالا چرا برای این هفته که پرسپولیس در صدر ایستاده است چنین اتهاماتی را می‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: احترام ویژه ای برای هواداران دو تیم دیگر قائل هستند اما احساس می‌کنم بعضی نفرات به بیراهه می‌روند و نمی‌دانند برای مبارزه قهرمانی باید در زمین مسابقه تلاش کنند.

جنجال بی فایده است

او درباره بیانیه‌های جنجالی باشگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: کلمه‌ها کمترین اثر را در زمین مسابقه دارند. تیمی که تمرکز ذهنی و فنی کافی داشته باشد قهرمان می‌شود. جنجال‌های بیهوده هیچ کمکی برای رسیدن به این هدف نمی‌کند.

خلیلی: رقیبان پرسپولیس بیراهه می‌روند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج