۱۳۰۸۵۹۰
۴۲۵۸
۴۲۵۸
پ

غلامپور که نان و نمک پرسپولیس را خورده است!

جمشید شاه‌محمدی مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید: اگر بیژن طاهری سرپرست استقلال حرفی می‌زند شاید بگوییم او استقلالی بوده و بر اساس تعصب خودش چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند اما بهزاد غلامپور نمی‌تواند مثل طاهری باشد.

خبرورزشی: محل بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه پاس قوامین به استادیوم آزادی تهران تغییر کرد. تغییر محل دیدار پیکان و پرسپولیس با اعتراض شدید استقلالی‌ها مواجه شد. بیژن طاهری این تصمیم را ننگ سازمان خواند و بهزاد غلامپور نیز به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض کرد.

بهزاد غلامپور بعد از اتخاذ این تصمیم از سوی سازمان لیگ، اظهار داشت: برای من به عنوان عضوی از کادر فنی تیم استقلال اتخاذ چنین تصمیمات عجیبی جای سوال دارد. استقلال مقابل پیکان و هوادار در استادیوم پاس و بدون تماشاگر بازی کرد. چه تفاوتی بین آن بازی‌ها و این مسابقه وجود دارد که استقلال باید در استادیوم پاس بازی کند اما این دیدار باید در استادیوم آزادی و در حضور تماشاگر برگزار شود. دلیل این همه تبعیض چیست؟ اگر اینطور است این همه رقابت و زحمت برای چه؟ از همان ابتدای بازی‌ها جام قهرمانی را به تیم دیگری بدهند و بگویند بقیه تیم‌ها باید برای کسب عنوان دومی و دومی به بعد تلاش کنند. شاید هم من اشتباه می‌کنم و از قوانین فوتبال سر در نمی‌آورم که یک تیم نباید در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم دیگر، میهمان باشد!

حالا جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داده و می‌گوید: برای من عجیب است که بهزاد غلامپور چنین حرف‌هایی می‌زند؟ او که نان و نمک پرسپولیس را خورده است. همین بهزاد غلامپور به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس زمان سرمربیگری علی دایی کلی به خاطر بردها یا گل‌های پرسپولیس شادی کرده و روی سروکول سرمربی و سایرین پریده است! پس چرا حالا چنین ادعایی را مطرح می‌کند.

او ادامه می‌دهد: اگر بیژن طاهری سرپرست استقلال حرفی می‌زند باز شاید بگوییم او استقلالی بوده و بر اساس تعصب خودش چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند اما بهزاد غلامپور نمی‌تواند مثل طاهری باشد. او بعد از دربی در مورد خوشحالی علیرضا بیرانوند مصاحبه کرد و از افشین پیروانی خواست او را کنترل کند و حالا مدعی است جام قهرمانی را باید قبل از فصل به پرسپولیس بدهند؟! این چه حرفی است که می‌زند؟ پرسپولیس در این چند سال اخیر بیشترین عنوان قهرمانی را با شایستگی در لیگ برتر به دست آورده و دو مرتبه به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. آیا در آسیا هم به تیمی لطف می‌کنند؟ پس چرا استقلال نتوانست در این چند سال اخیر به فینال برسد؟ دوستان بهتر است به جای این فرافکنی‌ها دنبال دلایل ناکامی‌های خود باشند.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور می‌شود: من می‌دانم و درک می‌کنم که شکست در دربی چقدر سخت و تحمل آن دشوار است. به نظر می‌رسد بعد از باخت در دربی، استقلالی‌ها از قهرمانی ناامید شده و شروع به اعتراض و مصاحبه کرده‌اند. اگر دوستان دربی را می‌بردند سازمان لیگ فوتبال ما بهترین سازمان لیگ جهان می‌شد و برای آقایان هم فرقی نمی‌کرد بازی با پیکان در استادیوم پاس برگزار شود یا آزادی؟ این تصمیمی‌است که نه ربطی به پرسپولیس دارد، نه سازمان لیگ و نه حتی پیکان و شورای تأمین استان گرفته است. حالا آقایان دنبال بهانه جویی هستند.

جمشید شاه محمدی همچنین ادامه می‌دهد: شما فقط به این نکته توجه کنید که پرسپولیس رقبای درجه یک مثل تراکتور و استقلال و گل گهر را در نیم فصل دوم شکست داد و با شایستگی صدرنشین شد. این تیم نیازی به کمک یا حمایت کسی یا نهادی نداشته و ندارد. در همه این سال‌ها که پرسپولیس به صورت متوالی قهرمان شد آقایان مشابه همین حرف‌ها را زده یا به داوری و ... ربط داده‌اند. دیگر بس است! یک مقدار آقایان باید وجدان خودشان را قاضی کنند. پرسپولیس چه در زمان برانکو و چه یحیی گل محمدی بهترین فوتبال را میان تیم‌های لیگ برتری ارائه داده است. همیشه و همواره کارشناسان از شکل بازی پرسپولیس و فوتبال هجومی‌و مالکانه آن تعریف و تمجید کرده‌اند اما دوستان همه را از وزیر ورزش بگیرید تا کمیته داوران و سازمان لیگ را دلیل قهرمانی پرسپولیس خوانده‌اند اما هرگز به هواداران خود توضیح نداده‌اند که چرا خودشان قهرمان نشده‌اند؟ شما می‌بینید در ایتالیا هم چند سال پشت سرهم یوونتوس قهرمان شد اما تیم‌های دیگر مثل اینتر، میلان و ناپولی سعی کردند به جای بهانه جویی خودشان را قوی‌تر کنند و به عنوان قهرمانی برسند. اینجا اما جالب است اتحاد جالبی میان رقیبان پرسپولیس شکل گرفته که هر اتفاقی در خصوص این تیم را زیر سئوال ببرند!

جمشید شاه محمدی در پایان در خصوص دیدار پیکان و پرسپولیس نیز می‌گوید: با توجه به جوسازی‌های صورت گرفته بازی سختی از هر لحاظ پیش روی پرسپولیس است. پیکان اصلا حریف آسانی نیست و بازیکنان پرسپولیس باید با تمام وجود و تمرکز کامل، بی توجه به تمامی‌این حرف و حدیث‌ها بازی کنند. این ۳ امتیاز برای پرسپولیس از نان شب هم واجب‌تر است و به هیچ عنوان نباید پرسپولیسی‌ها لغزشی داشته باشند. این صحبت‌ها هم بیشتر از آن که اعتراض به چیزی باشد برای برهم زدن آرامش پرسپولیس است. امیدوارم بزرگ‌ترهای پرسپولیس با تجربه ای که دارند به شدت مراقب باشند و اجازه ندهند بازیکنان هم وارد این داستان‌ها شوند. پرسپولیس ۳ بازی بسیار مهم دارد و باید از این ۳ بازی سربلند بیرون آمده و قهرمان لیگ برتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج