۱۳۰۸۷۱۰
۴۶۹۲
۴۶۹۲
پ

مورایس: پرسپولیس گل سرسبد لیگ است!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به صورت غیرمستقیم به پرسپولیس حمله کرد و آنها را به دلیل بازی در خانه مقابل پیکان به چالش کشید

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به صورت غیرمستقیم به پرسپولیس حمله کرد و آنها را به دلیل بازی در خانه مقابل پیکان به چالش کشید

 ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در ابتدا باید بگویم که این بازی برای هر دو تیم سخت بود. سخت برای ما که به دنبال قهرمانی هستیم و برای آنها که می‌خواهند در لیگ بمانند. قلب من همیشه با تیم و بازیکنان مسجدسلیمان است. قابل احترام هستند. تلاش آنها را هم در این بازی دیدم و هم در بازی رفت.

او سپس با تمجید از عملکرد ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: آقای اشکش کارشان در بازی‌های اخیر خوب بوده است. متاسفم که نتیجه برایشان خوب نبود. مردم مسجد سلیمان این لیاقت را دارند، که تیم‌شان در لیگ بماند. من دعا می‌کنم برای آنها و آرزو می‌کنم هر اتفاقی خوب است، برایشان رخ بدهد. به هر حال دو بازی دیگر مانده و هیچ چیز غیرممکن نیست.

مورایس در واکنش به این سوال که نفت مسجد سلیمان در نیمه اول عملکرد خوبی داشته و چه تغییراتی ایجاد کردند که تیم سپاهان با شروع نیمه دوم گل زد، اینطور توضیح داد: بعضی اوقات این برمی‌گردد به لحظاتی که در بازی اتفاق می‌افتد. اینطور نیست که من لمسی داشته باشم، یا رازی داشته باشم، کاری داشته باشم یا برنامه خاصی. در نیمه دوم منظورم است. بازیکنان متوجه که تهاجمی‌تر بازی کنند و موفق شدیم و گل زدیم. تیم مسجد سلیمان تلاش کرد نتیجه را نگه دارد. یک سری مشکلات هم در ضدحملات به دست آوردند. خوشحالم بابت نتیجه‌ای که به دست آمد و البته برای مسجد سلیمان ناراحتم. این شرایط برمی‌‍گردد به رفتار و کیفیت بازیکن. تیم فهمید برای اینکه نتیجه را تغییر دهد، باید رفتارش را تغییر بدهد. خب تیمی برای اینکه بازی را ببرد، باید تلاش کند و لیاقتش را نشان بدهد.

مورایس: پرسپولیس گل سرسبد لیگ است!

سوال بعد از مورایس درباره رفتار هواداران نفت مسجد سلیمان بود که بدون شعار علیه سپاهان در این بازی دشوار، فقط به تشویق تیم خودشان پرداختند. سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: مردم خوبی هستند. البته اگر علیه سپاهان هم شعار می‌دادند، من مشکلی نداشتم، چون به هر حال در شهر خودشان هستند. هواداران تیمی که در شهر خودشان بازی می‌کنند، باید علیه تیم حریف شعار بدهد و تیم خودشان را تشویق کنند؛ البته شعارهای قابل احترام. نه اینکه بی احترامی شود. خشم خاصی از هواداران مسجد سلیمان ندیدم. از دیروز اینجا هستم. دیروز از هتل رفتیم تا قهوه بخوریم و دیدم چقدر مردم دوست داشتنی و قابل احترامی هستند. 

مورایس با خنده ادامه داد: البته من فقط یک هوادار تیم فوتبال پرسپولیس را کنار اتوبوس وقتی می‌خواستیم به استادیوم بیاییم، دیدم. با پرچم و لباس و ...

مورایس: پرسپولیس گل سرسبد لیگ است!

مورایس در واکنش به سوال بعدی درباره اینکه مطابق صحبت‌هایش گذشته‌اش هنوز معتقد است که "سپاهان گل سرسبد فوتبال ایران برای مسئولان نیست"، بیان کرد: مورد علاقه یا گل سرسبد نبودن چیز خاصی نیست. بله حرفم را تکرار می‌کنم. از داور بخواهم صحبت کنم داور اشتباهات زیادی انجام نمی‌دهد؛ حالا یک پنالتی باشد، یک کارت زرد باشد، شاید این صحنه‌ها را برای تیم‌های مورد علاقه نگیرد. تیمی که می‌گویم سرسبد یا مورد علاقه، تیمی است که مردم دوستش دارند. برای تیم‌های مورد علاقه بازی خارج از خانه تبدیل به بازی خانگی می‌شود. مثل اینکه مس کرمان در بازی هفته آخر بگوید، بازی آخر است و برویم اصفهان بازی کنیم. امکان پذیر نیست.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج