اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۹۰۱۰
۳۵۱۵
۳۵۱۵
پ

اقدام عجیب داور درباره پنالتی‌های پرسپولیس

تقریبا اکثر کارشناسان داوری معتقدند که صحنه هند پنالتی در محوطه جریمه پیکان پنالتی نبود اما داور قبل از آن باید یک پنالتی برای پرسپولیس می‌گرفت که نگرفت.

تقریبا اکثر کارشناسان داوری معتقدند که صحنه هند پنالتی در محوطه جریمه پیکان پنالتی نبود اما داور قبل از آن باید یک پنالتی برای پرسپولیس می‌گرفت که نگرفت.

اشتباهات موعود بنیادی‌فر در صحنه‌های حساس بازی پیکان و پرسپولیس کم نبود. به زعم اکثر کارشناسان داوری او باید خطای مدافع پیکان روی سعید صادقی را پنالتی می‌گرفت اما نگرفت و در عوض هندی که پنالتی نبود را پنالتی تشخیص داد.

سعید مظفری زاده، محسن ترکی و... جزو کارشناسانی هستند که خطای هند مدافع پیکان را پنالتی نداستند و حالا باید دید واکنش کمیته داوران به قضاوت بنیادی فر چیست اما بهرحال بازی پیکان و پرسپولیس یکبار دیگر ثابت کرد که بودن کمک داور ویدئویی در لیگ برتر فوتبال ایران از نان شب هم واجب تر است و لیگ بعدی حتما باید با این سیستم برگزار شود.

پرسپولیسی‌ها البته می‌گویند اگر آن صحنه پنالتی نبود،در عوض داور یک پنالتی صد درصد را برای ما نگرفت اما در نهایت اشتباهات داوری در حساس ترین بازی هفته زیاد بود. بر خلاف بازی استقلال و صنعت نفت که بیشتر کارشناسان به کوپال ناظمی نمره قبولی دادند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج