۱۳۱۰۰۴۵
۱۸۹۶
۱۸۹۶
پ

دوئل مسی و رونالدو در عربستان خبرساز شد

با اینکه پدر مسی از عدم مذاکره با باشگاه عربستانی پرده برداشت ولی دوئل ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدو نقل محافل ورزشی شده است.

فارس: با اینکه پدر مسی از عدم مذاکره با باشگاه عربستانی پرده برداشت ولی دوئل ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدو نقل محافل ورزشی شده است.

دوئل مسی و رونالدو در عربستان خبرساز شد

 یک منبع سعودی به خبرگزاری فرانسه گفته که حضور ستاره آرژانتینی در فوتبال عربستان نهایی شده و پس از دوئل رونالدو -مسی در فوتبال اسپانیا، حالا آن‌ها در عربستان با هم سرشاخ می‌شوند.

یک منبع نزدیک به مذاکرات میان مسئولان سعودی و وکلای «لیونل مسی» ادعا کرده، کار انتقال ستاره آرژانتینی به فوتبال عربستان نهایی شده است.

دوئل مسی و رونالدو در عربستان خبرساز شد

این منبع ناشناس بدون نام بردن از تیم آینده مسی ۳۵ ساله گفته است: مسی یک توافق انجام‌شده است. قرارداد فوق العاده‌ای در کار است. ما در حال نهایی‌کردن جزئیات کوچکی هستیم. 

گفته شده مدت قرارداد مسی ۲ ساله و با تمدید یک ساله و مبلغ آن نیز رقم قابل توجه مابین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

پیشتر رسانه‌ها خبر داده بودند کاپیتان تیم ملی آرژانتین که همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید، در باشگاه الهلال عربستان توپ خواهد زد.

دوئل مسی و رونالدو در عربستان خبرساز شد

در حالی که قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد مذاکرات به بن‌بست رسیده است، یک منبع در باشگاه پاریسی به خبرگزاری فرانسه گفته است: اگر باشگاه می‌خواست قرارداد او را تمدید کند، زودتر از این‌ها آن را نهایی می‌کرد.

رابطه برنده هفت توپ طلای جهان با هواداران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به شدت تیره و تار شده و او چند بار توسط اولتراهای پاریسی هو شد.

مسی که سفیر گردشگری عربستان سعودی نیز هست، انتظار می‌رود در لیگ عربستان رقابت دو نفره دیگری را با «کریستیانو رونالدو» که در زمستان راهی النصر شد، تشکیل دهد.

قرارداد رونالدو تا سال ۲۰۲۵ با النصر معتبر است و او با دریافت دستمزد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورو، به پردرآمدترین ورزشگاه جهان تبدیل شده است.

دوئل مسی و رونالدو در عربستان خبرساز شد

در صورت حضور مسی در فوتبال عربستان، هر ۲ این انتقال‌ها با تأمین مالی «صندوق سرمایه‌گذاری عام» این کشور انجام می‌شود. این صندوق یکی از بزرگترین منابع مالی دولتی در جهان است که ۶۲۰ میلیارد دلار دارایی دارد.

منبع سعودی در باره مذاکرات با مسی می‌گوید: مذاکرات با او به اندازه رونالدو طول نکشید. ما اکنون دستورالعمل قرارداد با بازیکنان در کلاس جهانی را می‌دانیم. این عربستان سعودی است که مسی را جذب کرده تا باشگاهی خاص. پول از یک جا تأمین شده است.

حضور رونالدو در عربستان از لحاظ فوتبالی برای او خوشایند نبوده چراکه تیم او صدر جدول را از دست داده و در دو جام داخلی حذفی عربستان هم به موفقیتی نرسیده است.

پیشتر رسانه‌ها از نقل مسی گفته بودند او دوست دارد حداقل یک سال دیگر و تا جام ملت‌های آمریکای جنوبی در اروپا و مخصوصاً با لباس آبی‌واناری بارسلونا به میدان برود.

 بزرگترین سد پیش روی بارسلونا و مسی برای رسیدن به یکدیگر، موضوع «بازی جوانمردانه» مالی است و باشگاه بارسلونا باید این مشکل را حل کند.

به همین منظور، باشگاه بارسلونا «برنامه تداوم اقتصادی» پیشنهادی خود را تدوین و برای تایید به لالیگا ارائه کرده است. بارسایی‌ها همچنین باید دستمزد بازیکنان خود را حداقل ۲۰۰ میلیون کاهش دهند تا بتوانند بازیکن جدید جذب کنند.

دوئل مسی و رونالدو در عربستان خبرساز شد

با این حال گفته می‌شود بارسلونا چراغ سبز لالیگا را دریافت کرده و آن‌ها می‌بایست مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از دستمزد بازیکنان خود را کاهش دهند.

مسی که در تابستان ۳۶ ساله می‌شود، حالا بر سر دو راهی بازگشت به بارسلونا با دستمزد بسیار کمتر از گذشته و یا قبول پیشنهاد مالی سنگین سعودی‌ها قرار دارد.

ساعاتی پیش خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه این بازیکن نیز توافق با باشگاه عربستانی را تکذیب کرد ولی هنوز مشخص نیست که آینده مسی در کدام تیم دنبال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج