۱۳۱۰۱۶۶
۱۹۲۳
۱۹۲۳
پ

معدنچی: بیرانوند رهبر پرسپولیس است

مهرزاد معدنچی می‌گوید تمرکز، باعث شده تا پرسپولیس در این هفته‌ها پیروزی‌های خود را از دست ندهد.

خبرآنلاین: پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد با برتری در دربی و مقابل پیکان توانست به صدر جدول برسد. در حال حاضر ریش شرایط قهرمانی در دست پرسپولیسی هاست و آنها با کسب ۶ امتیاز از دو بازی پیش رو می توانند قهرمانی خود را مسجل کنند. پس از جام جهانی و افول پرسپولیس و ستاره‌هایش، گل محمدی توانست تیمش را جمع و بازیکنانش را احیا کند. مهدی ترابی، سعید صادقی و سایر وینگرهای پرسپولیس این روزها در اوج هستند و هر کاری بخواهند انجام می دهند. به همین مناسبت به سراغ مهرزاد معدنچی هافبک و مهاجم سابق پرسپولیس رفتیم و با او درباره شرایط این تیم صحبت کردیم

پرسپولیس به سختی توانست پیکان را شکست دهد. نزدیک بود این تیم شاگردان گل محمدی را به دردسر بیندازند

با توجه به پیروزی سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی خود نیاز به پیروزی داشت و همین موضوع حساسیت باعث شد تا حساسیت بازی بیشتر از قبل شود. پرسپولیس با توجه به اینکه سرنوشت قهرمانی در دستانش است در ۲ بازی پایانی خود محکوم به برد است. پیکان تیم جوان و با انگیزه است و حواشی قبل از بازی این انگیزه را بیش از پیش کرده بود. جا دارد به باشگاه پیکان و کادرفنی این تیم نیز تبریک بگویم که در عین جوانمردی در این بازی حاضر شدند و نمایش قابل قبولی را ارائه دادند. این تیم می‌توانست برای پرسپولیس دردسر درست کند اما با تعویض‌های که در نیمه دوم انجام شد و با ورود مهدی عبدی و امید عالیشاه و تزریق نیورزی تازه نفس به تیم روند بازی تغییر کرد و در نتیجه پرسپولیس به گل رسید. در مجموعه مسئله مهم کسب ۳ امتیاز بود که تیم موفق شد در پایان این بازی به آن دست پیدا کند.

به نظر شما کدام بازیکن در این بازی تاثیرگذار بود؟

پرسپولیس در تمامی خطوط خود بازیکنان خوب و کاملی را در اختیار دارد و یک تیم یکدست است. اما به نظرم یکی از عوامل موفقیت این تیم حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه است. حضور در فوتبال اروپا روی او تاثیر مثبتی گذاشته است و او حالا تبدیل به یک بازیکن کامل شده است. بیرانوند مثل یک رهبر تیم را از عقب به خوبی هدایت می‌کند و با توجه به حساسیتی که پست او دارد این موضوع کمک بزرگی به پرسپولیس کرده است و یکی از مهمترین دلایل موفقیت این تیم است.

پرسپولیس در حال حاضر در دو جام شانس قهرمانی دارد؛ به نظر شما این تیم می تواند دبل کند؟

پیش از دربی و عدم نتیجه گیری سپاهان برابر ملوان، قهرمانی پرسپولیس پر از اما اگر بود. اما حالا همه چیز در دستان خود پرسپولیس است و هیچ اما و اگری دیگر وجود ندارد. در این دو بازی پایانی از کادرفنی تا بازیکنان همه و همه باید تمرکز خود را حفظ کنند تا بتواند به چیزی که مستحق آن هستند برسند. شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است. آن‌ها در این فصل از هر تیمی شایسته تر بودند فقط در مقاطعی از فصل برخی از مسائل حاشیه ای باعث شد تا آن‌ها امتیازات حساسی را از دست بدهند. از طرفی نیز این تیم می‌تواند نیم نگاهی به جام حذفی داشته باشد تا در پایان فصل بتواند برای سومین بار در تاریخ دبل کند. در جایگاهی نیستم که کسی را نصیحت کنم اما می‌خواهم بگویم می‌توان یک ماهی سختی کشید و از همه چیز زد اما در پایان در مورد افتخار و قهرمانی که در این فصل رقم زدند سال‌ها صحبت کنند.

با اینکه در جام حذفی پرسپولیس گل‌گهر را شکست داد، این تیم می تواند برای قرمزها دردسر ایجاد کند؟

تیمی که به دنبال قهرمانی است برایش مهم نیست قرار است مقابل چه تیمی بازی کند و به نظر هیچ بازی راحت نیست. از طرفی هم هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد با انگیزه بالایی به مصاف این تیم خواهد رفت. گل گهر سیرجان نیز تیم شایسته خوبی است که در این فصول اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است و مسلما می‌تواند برای پرسپولیس دردسر ساز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج