۱۳۱۰۴۲۹
۱۲۳۷
۱۲۳۷
پ

فتح‌آبادی: جمعه مهم‌ترین روز برای هواداران پرسپولیس است

غلام فتح‌آبادی مهاجم سرزن اسبق پرسپولیس معتقد است سرنوشت قهرمانی پرسپولیس دست خودش است.

ایران ورزشی: غلام فتح‌آبادی مهاجم سرزن اسبق پرسپولیس معتقد است سرنوشت قهرمانی پرسپولیس دست خودش است. در این بین وی برد در هفته بیست و نهم را به نوعی برای سرخپوشان حیاتی می‌داند و معتقد است با پیروزی در این بازی پرسپولیس قهرمانی‌اش را مسجل خواهد ساخت و حتی بر خلاف نظر سایر کارشناسان کار به هفته آخر کشیده نخواهد شد.

شرایط پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شرایط قهرمانی پرسپولیس دست خودش است و به بازی‌های دو تیم دیگر بستگی ندارد. از این‌رو من پیروزی مقابل گل‌گهر را در تعیین قهرمانی بسیار مهم و تعیین‌کننده می‌دانم.

در رابطه با مسائل فنی دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر چه صحبتی دارید؟

یکسری از بازیکنان گل‌گهر سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال را دارند و به نوعی استقلالی هستند و یا در سپاهان هم حضور داشتند. به همین دلیل آنها جدا از جنگیدن برای خودشان برای پیروزی مقابل پرسپولیس به جهت کمک به تیم‌های سابقشان انگیزه زیادی دارند. گل‌گهر مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و تیم پرمهره‌ای به شمار می‌آید از این‌رو من بازی سختی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم.

به نظرتان سرنوشت قهرمانی در این هفته مشخص خواهد شد یا اینکه به هفته آخر کشیده خواهد شد؟

به نظرم اگر پرسپولیس گل‌گهر را شکست دهد تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد و کار به هفته آخر کشیده نخواهد شد. از این‌رو بازی اصلی پرسپولیس برای قهرمانی به دیدارش مقابل گل‌گهر بستگی خواهد داشت و کار به هفته آخر و بازی مقابل نساجی نمی‌رسد چون بازی در قائمشهر مقابل نساجی برای سرخپوشان بازی مشکلی نخواهد شد.

احتمال دارد که بازی مقابل گل‌گهر مانند دیدار پیکان سخت و دشوار شده و استرس زیادی را به بازیکنان پرسپولیس وارد سازد؟

خوشبختانه بازیکنانی مانند سرلک و گولسیانی به ترکیب پرسپولیس اضافه خواهند شد که این بازیکنان به ارائه بازی بهتر و هجومی‌تر کمک خواهند کرد اما پرسپولیس جدا از بازی هجومی نباید بی‌محابا روی دروازه حریف حمله کند چون در این صورت ممکن است روی ضدحملات تیم میهمان غافلگیر شود. از این‌رو ممکن است در صورت دریافت گل فشار و استرس مضاعفی بر بازیکنان پرسپولیس غالب شود. بهترین راه برای پرسپولیس این است که زود به گل برسد و فشار روانی و استرس را از خودش بردارد و بازیکنان هم خصوصاً در خط دفاع بازی کم‌اشتباهی را از خود ارائه دهند که در این صورت شرایط برای پرسپولیس بهتر شده و می‌تواند در فاز تهاجمی ضربه نهایی را به بازیکنان وارد سازد.

نقش هواداران در بازی روز جمعه چقدر مهم است؟

هواداران پرسپولیس همیشه در گرما و سرما از تیمشان به بهترین شکل ممکن حمایت کرده‌اند و همیشه پرسپولیس به هوادارش متکی بوده و خواهد بود. از این‌رو روز جمعه یکی از مهم‌ترین روزهایی است که هواداران این تیم می‌توانند بهترین حماسه را برای تیمشان رقم بزنند و حتی یک دقیقه هم ساکت ننشینند تا در این صورت با حمایت همه‌جانبه از تیمشان پرسپولیس را به سوی برد و مهم‌ترین سه امتیاز فصل سوق دهند.

در مقابل گل‌گهر فکر می‌کنید چه روشی برای پرسپولیس بهتر خواهد بود؟

عیسی و عبدی در شرایط خوبی هستند از این‌رو بازی با روش 2-4-4 می‌تواند بهترین روش برای پرسپولیس باشد. با حضور دو مهاجم از ابتدای بازی و حضور وینگرهایی مانند ترابی و صادقی قطعاً پرسپولیسی‌ها می‌توانند فشار زیادی را روی دروازه گل‌گهر وارد ساخته و اجازه ندهند که تیم میهمان بی‌محابا حمله کند.

فکر می‌کنید پرسپولیس چگونه و با چه تدبیری می‌تواند به گل برسد؟

از عمق راه‌های خوبی برای نفوذ وجود دارد ضمن اینکه بازیکنان می‌توانند از روی ضربات ایستگاهی هم شانس بالایی برای گلزنی با حضور بازیکنانی مانند گولسیانی و ‌پورعلی‌گنجی داشته باشند.

در خصوص بازی پرسپولیس و هوادار در جام حذفی چه پیش‌بینی دارید؟

بازی پرسپولیس مقابل هوادار هجومی خواهد شد چون هر دو تیم فوتبال زیبا و شناوری را به نمایش خواهند گذاشت. در این بین نتایج دو بازی پایانی پرسپولیس در لیگ نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی پرسپولیس خواهد داشت و اگر پرسپولیس قهرمان لیگ شود حتماً در جام حذفی هم شانس بیشتری برای موفقیت و قهرمانی خواهد داشت چون روحیه بازیکنان بسیار بالا خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج