۱۳۱۱۱۱۰
۳۹۷۷
۳۹۷۷
پ

تبانی جنجالی با سپاهانی‌ها؟

رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان به اتهامات مطرح شده علیه رشید مظاهری واکنش نشان داد.

خبرورزشی: رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان به اتهامات مطرح شده علیه رشید مظاهری واکنش نشان داد.

تبانی جنجالی با سپاهانی‌ها؟

رضا رهقی در مورد اعتراض اعضای تیم پیکان به داوری دیدار جنجالی روز گذشته با سپاهان که ۵ بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید، اظهار داشت: این بازی جنجالی نبود، بلکه جنجالی‌اش کردند. در برنامه فوتبال برتر که پس از بازی شب گذشته پخش شد، مشخص بود که پنالتی به سود سپاهان درست نبوده و خودمان هنوز متوجه نشدیم که چرا داور آن توپ را پنالتی گرفت.

وی افزود: در صحنه‌ای که داور اولین کارت زرد را به تمیروف نشان داد، باید خطای شارژ بازیکن سپاهان را می‌گرفت. هر چند قبول داریم پس از اعلام نشدن خطا، او به بازیکن حریف ضربه زد و به همین دلیل شاید اخطار اولش درست باشد اما در ادامه وقتی تمیروف از جای خود بلند شد، هیچ برخوردی با فرشاد احمدزاده نداشت. در آن صحنه بازیکن سپاهان تمارض کرد و داور را فریب داد. کاظمی نیز بی‌دلیل به تمیروف کارت زرد دوم را نشان داد.

مدیر تیم فوتبال پیکان در خصوص اظهارات یکی از مدیران سپاهان مبنی بر اینکه احمدزاده حرفی در خصوص تمارض کردن نزده و به همین دلیل بابت مطرح شدن این حرف از جانب رهقی از او شکایت خواهند کرد، توضیح داد: احمدزاده به یکی از مربیان ما یعنی جلال امیدیان گفت فوتبال حرفه‌ای شده است. به خاطر برخوردی که اتفاق نیفتاده بود، بچه‌های ما به وی اعتراض کردند، اما احمدزاده هم گفت فوتبال حرفه‌ای شده است. این نقل قول را از بازیکنان و مربیان پیکان شنیدم، اما شک نکنید، قطعا چنین صحبتی کرده که اعضای تیم ما آن را اعلام کردند.

رهقی در مورد اینکه غلامرضا ثابت ایمانی مدعی شده یکی از اعضای کادر فنی سپاهان همراه با  ژوزه مورایس و مترجمش به او پیشنهاد حضور در این تیم برای فصل آینده را داده‌اند، گفت: آن صحنه را ندیده‌ام. هرچندش شنیده‌ام یکی از اعضای کادرفنی سپاهان و سرمربی‌شان در پایان بازی به سمت ثابت ایمانی رفته‌اند که این موضوع با اعتراض جلال امیدیان همراه شده است. وقتی تیمی ۵ بر صفر می‌بازد، این رفتار از جانب حریف حرفه‌ای و درست نیست. باشگاه سپاهان هم اگر قصد جذب ثابت ایمانی را دارد، حرفه‌ای‌اش این است که با باشگاه طرف قرارداد بازیکن صحبت کند نه اینکه وسط زمین چنین صحبتی مطرح شود. باید با پیکان نامه‌نگاری کرده و یا دست کم با مدیرعامل، هیات مدیره باشگاه ما یا خود من تماس گرفته و می‌گفتند او را برای فصل آینده می‌خواهیم. اینگونه کار کردن، خیلی قشنگ‌تر بود.

تبانی جنجالی با سپاهانی‌ها؟

وی در مورد اینکه پس از شکست پرگل پیکان در فضای مجازی اتهاماتی بابت شرط‌بندی رشید مظاهری مطرح شد پاسخ داد: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و کذب محض است. مظاهری در این نیم فصل نهایت تلاش خود را برای پیکان به‌کار گرفته و به هیچ بازیکنی نمی‌توان چنین اتهامی زد. هر بازیکنی بیشترین انگیزه را در مقابل تیم سابقش دارد. عملکرد رشید هم تا قبل از  دقیقه ۴۲ مشخص است. یک تک به تک استثنایی را از شهریار مغانلو، بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران و آقای گل لیگ برتر گرفت. چرا به این موضوع اشاره نمی‌کنند؟

مدیر تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه چرا هر زمان یکی از تیم‌های لیگ برتری در فوتبال ما با نتیجه سنگین شکست می‌خورد، اتهاماتی علیه بازیکنانش مطرح می‌شود، پاسخ داد: متأسفانه برخی از افراد از بیرون حرف‌هایی می‌زنند که صحت ندارد. شاید خود ما از شکست شب گذشته بیشتر از همه ناراحت هستیم، اما شاید افرادی که به نوعی حامی تیم رقیب سپاهان بودند، چنین حرف‌هایی را مطرح کردند. شاید آنها هم از باخت سنگین ما مقابل سپاهان ناراحت شدند، اما به بازی بازگردید. مظاهری تا قبل از پنالتی یک تا دو موقعیت استثنایی گرفت. چرا نباید به موقعیتی که از مغانلو گرفت اشاره کنند. بعد از پنالتی و اخراج تمیروف تمرکز کل تیم ما بهم ریخت. رشید برای این بازی فوق العاده انگیزه داشت و واقعا هم در طول این نیم فصلی که به پیکان آمده به ما کمک کرد. برای این  افرادی که چنین اتهاماتی را مطرح می‌کنند واقعا متاسف هستم.

وی در مورد اینکه پیکان در ۷ بازی اخیر خود فقط یک بار برنده شده و یک گل به ثمر رسانده است و با ۱۱ گل زده بدترین آمار خط حمله لیگ بیست و دوم را در اختیار دارد، گفت: عملکرد پیکان در نیم فصل اول خوب و قابل قبول بود، اما امیر غلامی دفاع چپ اصلی خود که خیلی رویش حساب کرده بودیم در هفته دوم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. بعد از آن مجتبی حق‌دوست که یکی از بهترین بازیکنان پیکان است، مقابل همین سپاهان در دور رفت رباطش پاره شد. دانیال جهانبخش و امیر شبان که جزو نفرات اصلی ما هستند در طول فصل مدام مصدوم شدند. پیکان جوان‌ترین تیم لیگ است و اگر ۶-۵ بازیکن اصلی‌اش به این شکل مصدوم شوند آسیب زیادی خواهند خورد. همین که به اینجا رسیدیم و توانستیم در لیگ بمانیم، کار بزرگی انجام دادیم. نفرات محدودی در اختیار داریم. شاید برخی تیم‌ها ۳۵ بازیکن داشته باشند و نفراتی را به‌جای مصدومان خود به‌کار بگیرند، اما ظرفیت پیکان خیلی محدود است. هرچند توقع بالاتری داشتیم، اما مصدومیت‌ها تیم ما را اذیت کرد و سبب شد در رتبه دوازدهم لیگ برتر قرار بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج