جاباما
۱۳۱۲۱۴۰
۲۰۲۳
۲۰۲۳
پ

گلایه ستاره سال‌های دور استقلال از ساپینتو

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از ساپینتو گفت: مربی که بازی‌های زیادی را محروم می‌شود و به جای نشستن روی نیمکت از سکوها تیمش را کوچ می‌کند به طور حتم در از دست دادن قهرمانی نقش داشته است.

ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از ساپینتو گفت: مربی که بازی‌های زیادی را محروم می‌شود و به جای نشستن روی نیمکت از سکوها تیمش را کوچ می‌کند به طور حتم در از دست دادن قهرمانی نقش داشته است.

گلایه ستاره سال‌های دور استقلال از ساپینتو

شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اتفاقاتی که منجر به از دست رفتن قهرمانی استقلال شد، اظهار داشت: قهرمانی را خود استقلال به رقبا تقدیم کرد، شکست در دربی باعث شد تا آبی‌پوشان آنچه را که می‌توانستند به دست آورند به رقیب هدیه دهند.

وی افزود: یکی از عواملی که باعث شد استقلال نتواند به این مهم دست پیدا کند از دست دادن امتیاز در بازی‌های مستقیم با پرسپولیس و سپاهان بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال رفت و برگشت به سپاهان باخت و در دو بازی مقابل پرسپولیس فقط یک امتیاز کسب کرد، این از دست دادن امتیازات به رقبا خیلی به ضرر استقلال تمام شد.

بیانی تصریح کرد: باید لیگ و جام حذفی تمام شود و بعد کارنامه ریکاردو ساپینتو را مورد ارزیابی قرار دهیم، لیگ برای استقلال از دست داده است و در جام حذفی شانس دارد. باید دید در این تورنمنت مهم او چه نتیجه‌ای را به دست می‌آورد و بعد درباره ماندن یا رفتن او تصمیم گرفت.

وی تاکید کرد: مربی که بازی‌های زیادی را محروم می‌شود و به جای نشستن روی نیمکت از سکوها تیمش را کوچ می‌کند به طور حتم در از دست دادن قهرمانی نقش داشته است، رفتارهایی که او انجام و باعث محرومتیش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد مورد قبول نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم تمامی این اتفاقات چیزی از ارزش‌های استقلال کم نخواهد کرد و آبی‌ها باید جام حذفی را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند چرا که استحقاق این مهم را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج