جاباما
۱۳۱۲۸۸۸
۵۱۸۱
۵۱۸۱
پ

این قهرمانی پرسپولیس جگرسوز بود!

سعید نعیم آبادی مدافع راست پیشین پرسپولیس می‌گوید: این قهرمانی به دل همه ما پرسپولیسی‌ها چسبید اما ظاهرا برای برخی رقیبان این تیم جگرسوز بوده و نمی‌توانند آن را هضم کنند.

خبر ورزشی: بالاخره انتظارات به پایان رسید و تیم پرسپولیس توانست با کسب ۶۶ امتیاز قهرمانی لیگ بیست و دوم را جشن بگیرد.شاگردان یحیی گل محمدی در قائم شهر نیز توانستند با ۴ گل، نساجی مازندران را شکست داده و بالاتر از سپاهان اصفهان و استقلال به عنوان قهرمانی برسند.

این قهرمانی پرسپولیس جگرسوز بود!

سعید نعیم آبادی مدافع راست پرسپولیس در دهه ۶۰ با خوشحالی از قهرمانی تیم سابق خودش می‌گوید: قبل از هرچیز جا دارد این قهرمانی را به یحیی گل محمدی و بازیکنانش و همین طور تمامی هواداران و پیشسکوتان پرسپولیس تبریک بگویم.  به نظر من بزرگ‌ترین ضعف فصل گذشته پرسپولیس نداشتن بازیکن ستاره و بزرگ یا کمبود آن در تیم بود. بازیکنی که به قول معروف بتواند کار را دربیاورد.

او ادامه می‌دهد: خوب به خاطر دارم برانکو پس از نایب قهرمانی در لیگ پانزدهم به عنوان اولین خرید، با علیرضا بیرانوند قرارداد بست. بعد با سید جلال حسینی و وحید امیری که ازقضا قهرمان هم شد. من در تابستان سال گذشته گفتم که این خرید را به فال نیک می‌گیرم و فکر می‌کنم نشانه خوبی است. جدای از این مسئله علیرضا بیرانوند یک گلر شناخته شده و ملی پوش است که تجربه زیادی دارد. او ۴ مرتبه با پرسپولیس قهرمان شده و به خوبی شرایط باشگاه و تیم را می‌شناسد. به نظر من او برخلاف برخی بازیکنان مدعی، ستاره واقعی لیگ بیست و دوم بود.

سعید نعیم آبادی همچنین خاطرنشان می‌کند: سایر خریدها از گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر در خط دفاع بگیرید تا سعید صادقی، سروش رفیعی، عیسی آل کثیر و حتی سینا اسدبیگی و ... هم کارآیی لازم را نشان دادند. این بازیکنان به همراه مهدی ترابی، وحید امیری، علی نعمتی، میلاد سرلک و بقیه بچه‌های قدیمی‌واقعا گل کاشتند. هر چند خریدهای خارجی پرسپولیس منهای یورگن لوکادیا کارآیی چندانی نداشتند و واقعا ضعیف بودند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مصاحبه برخی بازیکنان و سرمربیان تیم‌های حریف نیز تصریح می‌کند: فلان بازیکن می‌آید و خودش و تیمش را قهرمان لیگ می‌خواند. آن دیگری می‌گوید حاضر نیست به پرسپولیس تبریک بگوید و همه این موارد نشان می‌دهد چقدر قهرمانی پرسپولیس جگرسوز بوده است! این قهرمانی به دل همه ما پرسپولیسی‌ها چسبید اما ظاهرا برای برخی رقیبان این تیم جگرسوز بوده و نمی‌توانند آن را هضم کنند. ایرادی هم ندارد، پرسپولیس قهرمان شده و شاید بخشی از این رفتار و گفتارها طبیعی باشد. شما وقتی نمی‌توانید به تیمی قهرمان برسید تلاش می‌کنید آن تیم را پایین کشیده و هم اندازه خود کنید اما این پرسپولیس را نمی‌توان پایین کشید.

سعید نعیم آبادی ادامه می‌دهد: نکته‌ای که شاید ذکر آن لازم باشد مربوط به جام حذفی است. پرسپولیس نباید با این قهرمانی اشباع شده و جام حذفی را ساده یا دستکم بگیرد. جام حذفی یک مسابقه است که برنده به فینال می‌رسد و بازنده هم اوت شده و هیچی نمی‌شود. این پرسپولیس با کادرفنی و بازیکنان با اراده اش شایسته قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند دبل کند به شرطی که همین انگیزه قهرمانی در لیگ برتر نزد بچه‌ها حفظ شود. جام حذفی خیلی ارزشمند است و نباید از کنار آن بی تفاوت گذشت.

او در پایان ضمن تعریف و تمجید از یحیی گل محمدی، می‌گوید: انصافا جا دارد از یحیی گل محمدی حرف بزنم. او بسیار با تجربه‌تر از گذشته شده و تبدیل به یک مربی کارکشته و فنی در عین حال پخته شده است. کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر کارآسانی نیست که او با پرسپولیس انجام داد و ثابت کرد می‌تواند چند سال دیگر هم سرمربی این تیم بماند و افتخار کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج