۱۳۱۳۸۲۸
۴۰۴۲
۴۰۴۲
پ

بازیکن استقلال ۸ ماه خانه‌نشین شد!

استقلالی‌ها بعد از پایان کارشان در لیگ برتر حالا همه تمرکز خود را روی موفقیت در مسابقات جام حذفی گذاشته‌اند و تلاش‌شان بر این است که بتوانند با وجود قهرمان‌نشدن در لیگ برتر، در جام حذفی جبران‌مافات کنند و فصل را با قهرمانی در این رقابت‌ها به پایان ببرند.

فوتبال ۳۶۰: استقلالی‌ها بعد از پایان کارشان در لیگ برتر حالا همه تمرکز خود را روی موفقیت در مسابقات جام حذفی گذاشته‌اند و تلاش‌شان بر این است که بتوانند با وجود قهرمان‌نشدن در لیگ برتر، در جام حذفی جبران‌مافات کنند و فصل را با قهرمانی در این رقابت‌ها به پایان ببرند. شاگردان ریکاردو سا پینتو برای تحقق این مهم، ابتدا باید در مرحله نیمه‌نهایی بتوانند مقابل نساجی مازندران موفق شوند؛ مسابقه‌ای که روز چهارشنبه سوم خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران به انجام خواهد رسید.

سا پینتو بعد از استراحت دادن یک‌روزه به شاگردانش، از امروز دستور برپایی مجدد تمرینات آبی‌پوشان پایتخت را داد و آبی‌ها تمرینات‌شان را برای حضور موفق در دوئل با نساجی مازندران آغاز کردند. دغدغه اصلی سرمربی استقلال برای دوئل با حریف قائمشهری، تعیین‌تکلیف شرایط مدافعان راست تیمش بود و امید داشت که بتواند از میان کوین یامگا، صالح حردانی و یا رضا میرزایی، یکی از این ۳ مدافع را در دیدار با نساجی در اختیار داشته باشد تا به سراغ انتخاب بازیکن غیرتخصصی در این پست نرود.

خوشحال‌کننده مثل بازگشت «یامگا» و «صالح»

کوین یامگا که بعد از مصدومیت در دربی پایتخت از ترکیب استقلال خارج شد و حتی اردوی آبی‌ها را هم ترک کرد و به فرانسه رفت تا در آنجا مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد، حالا در راه تهران است و گفته می‌شود که از فردا (دوشنبه) خود را به کادرفنی استقلال معرفی می‌کند و می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی، تمرینات گروهی خود را آغاز کرده و برای دیدار با نساجی آماده شود.

یامگا تنها مصدوم بهبودیافته آبی‌ها نیست و صالح حردانی هم که در دیدار با تراکتور تبریز در هفته پایانی لیگ برتر دچار آسیب‌دیدگی شد، امروز حضور فعالی در تمرین آبی‌ها داشت تا دغدغه سا پینتو برای انتخاب مدافع راست تیمش در دیدار حساس با نساجی مازندران برطرف شود و از میان یامگا و حردانی، یک بازیکن شانس بازی در دوئل با نساجی را به‌دست خواهد آورد.

تلخ مانند دوری طولانی‌مدت «میرزایی»

رضا میرزایی یکی از خریدهای تابستانی استقلال محسوب می‌شود که در فصل جاری به طور متناوب در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت و در آخرین بازی فصل هم در نقش جانشین صالح حردانی به میدان آمد اما خیلی زود به دلیل مصدومیت از ترکیب آبی‌ها خارج شد و جای خود را به جعفر سلمانی داد. برداشت‌های اولیه از مصدومیت میرزایی این‌گونه بود که تصور می‌شد این بازیکن استقلال که در چند پست مختلف از جمله مدافع راست و وینگر راست می‌تواند به میدان برود، از ناحیه رباط صلیبی آسیب‌دیده است.

میرزایی چشم‌انتظار اعلام رسمی نتایج (MRI) خود بود که پارگی رباط صلیبی او تایید شد تا نه‌تنها دیدار با نساجی مازندران، بلکه احتمالاً نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم را هم از دست بدهد تا یکی از مهره‌های مورد اعتماد سا پینتو از دسترس این سرمربی پرتغالی خارج شود. رضا میرزایی در فصل اخیر عملکرد قابل‌قبولی داشت و گلی سرنوشت‌ساز را در دوئل با گل‌گهر سیرجان به‌ثمر رساند اما حالا باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارد.

مدافع-وینگر مصدوم آبی‌ها درباره شرایط به‌وجود آمده توضیح داد: «در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد و چیز عجیبی نیست. دچار بدشانسی شدم ولی این موضوع جزو اتفاقات فوتبال است. نمی‌شود با تقدیر جنگید و باید با آن کنار آمد. هنوز تاریخ دقیق عمل مشخص نیست ولی به هواداران استقلال که در این چند روز خیلی پیگیر وضعیت من بودند، قول می‌دهم با قدرت برگردم و برای استقلال بازی کنم».

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج