۱۳۱۴۴۳۶
۳۲۹۲
۳۲۹۲
پ

ادعای جنجالی و عجیب علیه استقلال خوزستان!

سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.

ورزش سه: سایپا در شرایطی که تا هفته پایانی لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر شانس داشت، در نهایت در این امر ناکام ماند تا سال آینده هم در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

ادعای جنجالی و عجیب علیه استقلال خوزستان!

مهدی حسینی‌نسب، سرمربی تیم فوتبال ساپیا، پس از برد چهار بر صفر برابر استقلال ملاثانی در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم از نظر فنی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تیم ما انجام داد. با وجود استرسی که بود، بچه‌ها توانستند کار خودشان را انجام دهند اما نتوانستیم صعود کنیم.»

او سپس با اشاره به نتایجی که در سایپا به دست آورد، عنوان کرد: «از وقتی که من به‌عنوان سرمربی به این تیم اضافه شدم، ۹ بازی داشتیم که پنج بازی را بردیم، دو بازی باختیم و دو بازی مساوی کردیم. میانگین امتیاز من ۲.۱ و امتیازاتی که پیش از ما دوستان به دست آورده بودند، ۱.۶ بود. من میانگین امتیازی که باید برای صعود می‌آوردم، آوردم؛ اما متاسفانه با توجه به اینکه قبلا اتفاق خوبی رخ نداده بود، صعود نکردیم. من دو بازی باختم؛ اما نگاه کنید و ببینید من چطور باختم.

ادعای جنجالی و عجیب علیه استقلال خوزستان!

حسینی‌نسب در واکنش به اینکه شنیده می‌شود استقلال خوزستان به استقلال ملاثانی پول داده است، گفت: «من خیلی وقت است که می‌شنوم استقلال خوزستان تمام تیم‌ها را ساپورت می‌کند. اگر این‌همه پول داشتند، یک‌باره یک تیم می‌خریدند و می‌ایستاد. چرا این کار را انجام می‌دهند؟»

او در خصوص آینده خود در تیم سایپا بیان کرد: «فعلا هستیم تا ببینیم آقای حسینی‌پور چه صلاح می‌دانند. شاید از من بهتر را آوردند.»

سرمربی سایپا درباره برنامه‌اش در صورت ادامه حضور در این‌ باشگاه توضیح داد: «قطعاً ما باید نیروی جوانی را به تیم اضافه کنیم. بازیکنان باتجربه خوبی داشتیم؛ اما من باید بتوانم بازیکنان جوان مملکت را بیاورم و رشد بدهم. من وقتی با حمید استیلی در راه‌آهن بودم، میلاد محمدی، مهدی طارمی، محرمی و... را معرفی کردیم و امسال هم آقای طاها طباطبایی و آقای صفری و ... را دادیم و حالا می‌توانیم چند بازیکن جوان دیگر استفاده کنیم. سایپا پتانسیل این را دارد که از جوان‌ها استفاده کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج