۱۳۱۶۱۲۷
۱۶۶۲
۱۶۶۲
پ

یک عضو کمیته داوران، داور دربی را لو داد

برخی رسانه‌ها پیش از این از احتمال خداحافظی داور احتمالی در صورت سوت زدن در این دیدار خبر داده بودند.

همشهری آنلاین: گزینه‌های قضاوت در دربی ۱۰۱ که به دیدار فینال جام حذفی اختصاص دارد مشخص شده است. بر همین اساس و طبق شنیده‌ها به احتمال زیاد از بین بیژن حیدری و اشکان خورشیدی یک نفر به‌عنوان قاضی این دیدار حساس و هیجان‌انگیز انتخاب خواهد شد. این در حالی است که برخی رسانه‌ها پیش از این از احتمال خداحافظی یکی از این دو داور در صورت سوت زدن در این دیدار خبر داده بودند. در همین راستا برخی مدعی شدند که در صورت انتخاب خورشیدی به‌عنوان داور دربی، این بازی آخرین قضاوت این داور مازندرانی خواهد بود و خورشیدی بعد از دربی از داوری خداحافظی می‌کند. 

با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد در صورتی که خورشیدی داور این دیدار شود هم وی تصمیمی برای خداحافظی نداشته و قصد دارد تا سال آینده نیز در سطح اول فوتبال ایران به قضاوت بپردازد. البته هنوز چنین پیشنهادی به خورشیدی نشده اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که در صورتی که فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی را مبنی‌بر اینکه به شرط خداحافظی خورشیدی از داوری، سوت دربی ۱۰۱ را به وی بسپرد این داور این امر را قبول نخواهد کرد. خورشیدی یک بار پیش از این دیدار دربی را قضاوت کرده بود که دیدار فوق با برتری یک بر صفر پرسپولیسی‌ها به پایان رسید. 

نکته قابل توجه اینکه یکی از اعضای کمیته داوران روز گذشته در جمعی خودمانی از انتخاب اشکان خورشیدی به‌عنوان داور این دیدار نام برده؛ این در شرایطی است که قرار بود جلسه کمیته داوران در همین خصوص دیروز برگزار شود که این جلسه لغو و احتمالا شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج