جاباما
۱۳۱۶۸۱۲
۲۰۴۳
۲۰۴۳
پ

نورمحمدی: من به طارمی گفتم شادی گل معروف را انجام بده

کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید برد ۴-٢ مقابل استقلال بهترین تجربه او از دربی بوده است.

همشهری آنلاین: رضا نورمحمدی، مدافع میانی پرسپولیس در دهه نود، جزء بازیکنانی است که ۱۲ بار در دربی حاضر شد و چند بار بازوبند کاپیتانی را در این دیدار بزرگ به بازو بست. او در خصوص دربی پیش‌رو می‌گوید: «این دربی شرایط خاصی دارد چرا که فینال جام حذفی است و باید یک تیم برنده شود. از نظر من دربی ۱۰۱ بازی جذابی خواهد شد و امیدوارم که پرسپولیس برنده این دیدار باشد. پرسپولیس در نیم فصل دوم فوق‌العاده بود و خیلی خوب توانست خودش را به صدر جدول برساند و قهرمان شود.»

او در خصوص انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای دربی جام حذفی با وجود قهرمانی در لیگ برتر بیان می‌کند: «یحیی و بازیکنان بشدت به فکر این هستند که قهرمان جام حذفی شوند. این تیم بازی‌های خوبی مقابل حریفان خود در جام حذفی برگزار کرد که یکی از همین بازی‌های خوب، پیروزی مقابل تیم خوب هوادار بود. دربی ۱۰۱ بهترین فرصت برای دبل قهرمانی پرسپولیس است. البته این تیم کار ساده‌ای ندارد، چرا که تیم حریف هم انگیزه زیادی برای فتح جام حذفی دارد.» مدافع سابق سرخپوشان که پیراهن شماره ۲۰ را برتن می‌کرد، صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «استقلال تیم قابل احترامی است و این تیم هم امسال خیلی خوب کار کرد و بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشت. قطعاً استقلال برای قدرت‌نمایی می‌آید تا قهرمان جام حذفی شود. در کل هم استقلال و هم پرسپولیس، در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا دربی جذابی را شاهد باشیم.»

نورمحمدی درخصوص عملکرد یحیی گل‌محمدی چنین نظری دارد: «پرسپولیس امسال با هدایت یحیی هیچ حاشیه‌ای نداشت. علاوه بر این توانست برخی از بازی‌ها را با یک گل به پیروزی برسد که کسب این برد نشان از هنر مربی است. من با یحیی کار کرده‌ام و می‌دانم که او همیشه به دنبال فوتبال زیبا و هجومی است. پرسپولیس در حال حاضر هم از نظر مربی و هم از نظر بازیکن شرایط مناسبی دارد. برد در دربی به حضور بازیکنان باتجربه بستگی دارد که پرسپولیس از این نظر شرایطش مطلوب است.»

و در ادامه به خاطره دربی ۸۲ و پیروزی ۴-۲ پرسپولیس اشاره می‌کند و می‌گوید: «در آن دربی روی نیمکت بودم و حقیقتاً بهترین دربی برای من بود. این دربی دومین دربی بعد از فوت هادی نوروزی بود. هادی پیش از این ۳ گل زده و ۲ پاس گل در دربی داشت، قرار بود هادی اگر در این بازی گل بزند عدد ۴ و ۲ را نشان دهد که قسمت نشد او بازی کند. من به طارمی پیشنهاد دادم که در صورت گلزنی شادی گلی که نوروزی در ذهنش داشت را انجام دهند که دیدیم این اتفاق افتاد. پیش از این دربی برای مهدی رحمتی کری خواندم که ۴ گل می‌زنیم، بعد از پیروزی در این دیدار دیگر مهدی رحمتی را ندیدم. (باخنده)»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج