۱۳۱۷۱۴۸
۳۶۷۷
۳۶۷۷
پ

استقلال حرف زد، پرسپولیس جام برد

سلطانی‌فر رفت، مجلس رفت، روحانی رفت، اما باز پرسپولیس آن بالا مانده است

ورزش مدیا: سلطانی‌فر رفت، مجلس رفت، روحانی رفت، اما باز پرسپولیس آن بالا مانده است؛ با سومین دبل تاریخ فوتبال ایران که آماری منحصربه‌فرد و تا مدت‌ها دور از دسترس رقبا به نظر می‌رسد. حالا و بعد از این دوگانه دلچسب، شاید فرصت خوبی برای بازنگری در مورد تمام آن قضاوت‌های اشتباه باشد؛ داوری‌هایی که سعی داشت شایستگی یک تیم بزرگ و مردمی را زیر سوال ببرد و موفقیت‌های دنباله‌دار سرخپوشان را ناشی از حمایت‌های بیرونی به شمار بیاورد. «زمان» اما قاضی خوبی بود و شب گذشته حکمش را قاطعانه‌تر از همیشه داد؛ دیشب که حتی از بهانه‌های کم‌رمق پیشین در مورد داوری هم خبری نبود.

استقلال هم امسال تیم خوب و قابل احترامی بود، اما حقیقت آن است که آنها در زمین به پرسپولیس باختند، درست شبیه اتفاقی که سوم اردیبهشت در دربی برگشت لیگ رخ داد. در تمام این تقریبا چهل روز، فضای رسانه‌ای در تسخیر گلایه‌های بی‌پایان آبی‌ها بود. آنها صحنه برخورد توپ به دست گولسیانی را که اجماع کارشناسان را هم نداشت، به طولانی‌ترین جنگ داوری تاریخ فوتبال ایران تبدیل کردند و همزمان از تهدید به انتقام هم غافل نبودند. در میدان اما اتفاق دیگری رخ داد و حتی گل دراماتیک ثانیه‌های پایانی هم به کار استقلال نیامد. حقیقت آن است که پرسپولیس تیمی پرستاره‌تر، با مهره‌های مجرب‌تر است که بهتر هم هدایت شد؛ تیمی که در طول فصل نقص‌هایش را ترمیم کرد و به حق دو جام قهرمانی را بالای سر برد. جرزنی را کنار بگذاریم؛ آنها شایسته احترام هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج