adexo3
۱۳۱۸۳۱۲
۴۸۹۸
۴۸۹۸
پ

گزیته نیمکت استقلال، هدایت نساجی را به عهده گرفت

سیدمهدی رحمتی، سرمربی سابق آلومینیوم اراک، هدایت نساجی مازندران را بر عهده گرفت.

ایرنا: به نقل از روابط عمومی نساجی مازندران، رحمتی مربی سابق آلومینیوم اراک با عقد قرار ۲ ساله هدایت تیم نساجی مازندران را برعهده گرفته است.

رحمتی که از لیگ بیستم وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شده است، در اولین تجربه خود، هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت و توانست در سالی که مشکلات مالکیتی و مدیریتی حرف اول را در تیم مشهدی می‌زد، با ساخت تیمی خوب و سرسخت، جایگاه آبرومندی در لیگ به دست بیاورد.

او اما پس از جدایی از شهرخودرو، تصمیم گرفت از ابتدا لیگ بیست و یکم، هدایت تیمی را قبول نکند و در انتظار فراهم شدن فرصتی مناسب برای عرض اندام در لیگ برتر باشد. جایگاهی که در نهایت با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم، آن را به دست آورد و از هفته بیست و سوم روی نیمکت اراکی‌ها قرار گرفت.

چندی پیش پس از برکناری"ایزد سیف الله پور" مدیرعامل نساجی، رضا حدادیان مالک این باشگاه، گرد و خاک نیم روزی خود را تکمیل و با "کارلوس انرخوز هرناندز" سرمربی و همچنین و "لوئیز آدما" مهاجم مالیایی این باشگاه تسویه حساب کرد.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشته است و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج