جاباما
۱۳۱۸۷۹۵
۲۴۳۹
۲۴۳۹
پ

دلایل انتخاب رحمتی برای سرمربیگری نساجی

مدیرعامل باشگاه نساجی به تشریح دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم پرداخت.

فارس: مدیرعامل باشگاه نساجی به تشریح دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم پرداخت.

دلایل انتخاب رحمتی برای سرمربیگری نساجی

صادق درودگر درمورد انتخاب سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید نساجی، اظهار داشت: ضمن احترام و تشکر از همه مربیانی که علاقه به همکاری با آن‌ها داشتیم به ویژه ساکت الهامی که در گذشته برای نساجی زحمت کشیده بود، با توجه به مجموعه فاکتورها، برنامه‌ها و رویکردهای موجود رحمتی را انتخاب کردیم‌. قطعا سعی خواهیم کرد در حد مقدور امکاناتی که او می‌خواهد، برایش فراهم کنیم.

وی افزود: نساجی می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و به همین دلیل می‌خواهیم تیم آبرومندی ببندیم تا بتوانیم مردم مازندران و قائمشهر زا خوشحال کنیم.

مدیرعامل نساجی درخصوص برخی انتقادات نسبت به این انتخاب، گفت: نظرسنجی هایی گذاشته بودند که در یکی از آن‌ها دیدم انتخاب رحمتی بالاتر از ۶۰ درصد مقبولیت داشته و در کل استقبال زیادی از این مربی شده اما نظر همه هواداران برای ما محترم است حتی اگر نظرات مختلفی داشته باشند. من پیش از این حدود ۱۸ ماه در نساجی مدیریت کردم و بسیاری از هواداران شماره تلفن مرا دارند‌. از طریق پیام‌های رسان‌های مختلف به من پیام داده و هرکس نظری می‌داد‌. در مورد مربیان مختلف نظر داده و می‌گفتند فلان مربی را بیاورید. 

درودگر عنوان کرد: ساکت الهامی جزء مربیانی بود که برخی از هواداران مطرح کردند. عده زیادی هم بابت انتخاب رحمتی تشکر کردند. برخی دیگر هم مهدی تارتار و حتی سرمربی خارجی را پیشنهاد دادند‌. نظران مختلفی وجود داشت اما مسلم این است انتخابی که می‌خواستیم انجام بدهیم براساس اطلاعاتی بود که از شرایط مختلف داشتیم‌. مجموع این اطلاعات، نظرات هواداران و تحلیل‌های فنی هیات مدیره را به سمت انتخاب رحمتی برد‌.

وی درخصوص اینکه رحمتی با وجود سابقه کوتاه سرمربیگری‌‌اش سابقه مربیگری در آسیا را دارد و آیا یکی از مولفه‌های باشگاه نساجی برای انتخاب او همین موضوع بود، توضیح داد: او جدا از یک دوره مربیگری در آسیا، سال‌ها به عنوان دروازه‌بان در لیگ قهرمانان بازی کرده است‌. در ایم حالت وقتی در این مسابقات روی نیمکت نساجی می‌نشیند، دیگر استرس ندارد که نتواند تمرکز کرده، کیفیتش را ارائه بدهد یا تیم را خوب ارنج کند‌. خوشبختانه تجربه بازی و مربیگری‌اش در آسیا می‌تواند به تیم ما کند.

مدیرعامل نساجی درخصوص وضعیت کادرفنی رحمتی در این تیم، خاطرنشان کرد: سید مهدی رحمتی چند مربی داخلی را به ما معرفی کرده و یک تمرین‌دهنده و بدنساز خارجی هم خواسته است.

درودگر درمورد برنامه اردویی نساجی، پاسخ داد: قرار شد در جلسات آتی نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنیم‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج