جاباما
۱۳۱۹۵۲۷
۲۴۶۴
۲۴۶۴
پ

نقطه ضعف استقلال از نگاه یک آبی‌پوش قدیمی

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال ساپینتو یک فصل نه چندان خوب را برای هواداران آبی رقم زد.

خبرورزشی: فرد ملکیان درباره شرایط استقلال بعد از ناکامی در فینال جام حذفی اظهار داشت: فتح جام حذفی بهترین فرصت برای استقلال بود تا ناکامی در لیگ برتر را فراموش کند اما این تیم در جام حذفی هم ناکام بود تا یک فصل نه چندان خوب را برای هواداران به ثبت برساند.

وی افزود: آبی پوشان مشکلات خیلی زیادی داشتند که باید گفت مجموعه این مشکلات به این تیم آنها ضربه زد تا در لیگ برتر و جام حذفی آبی‌پوشان ناکام شوند. ضعف مدیریت، نبودن منابع مالی، ضعف‌های تاکتیکی تیم و مشکلات داوری با هم مانع نتیجه گیری استقلال شد تا تیم ساپینتو فصل ناکامی را پشت سر بگذارد.

ملکیان ادامه داد: استقلال با این که در خط حمله رکورد جالبی را برجای گذاشت و بهترین خط حمله را داشت اما این تیم در خط حمله مشکلاتی داشت که در بعضی از بازی‌ها عدم گلزنی مهاجمان باعث شد تا استقلال از برد فاصله بگیرد. در واقع استقلال در خط حمله یک مهاجم گلزن نیاز داشت ولی علاوه بر آن در خط دفاع نیز ناهماهنگی‌های وجود داشت که باید گفت استقلال درون دروازه نیز مشکلاتی داشت و یک سنگربان مطمئن هم مثل مهاجم  گلزن کم داشت.

مهاجم اسبق آبی پوشان درباره ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم نیز گفت: ساپینتو مربی بدی نبود اما انتظارات از او بیشتر بود. باید رفتار بهتری را از خود نشان می‌داد. درگیری‌های او در کنار زمین به تیم هم منتقل می‌شد و باعث می‌شد تنش به بازیکنان استقلال برسد. اگر اشتباه نکنم ساپینتو در ۸ یا ۹ بازی به دلیل محرومیت غایب بود و این مسئله نیز در عدم نتیجه گیری تیم موثر بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: حالا که ساپینتو از استقلال جدا شده و در قبرس تیم گرفته است، مدیران باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی جدید تیم را مشخص کنند و از همین الان تیم را برای فصل آینده آماده کنند. متاسفانه زمان دارد به سرعت می‌گذرد و تیم هنوز نه سرمربی دارد  و نه شرایط بازیکنان برای فصل بعد مشخص شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج