اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۱۳۷۶
۴۵۵۳
۴۵۵۳
پ

افشای جمله‌ جنجالی درویش به بیرانوند

در جلسه وکیل علیرضا بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟

 فوتبالی: در جلسه وکیل علیرضا بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیسی‌ها که پیش از سفر همراه با تیم ملی به تورنمنت کافا با ارسال اخطار فسخ قرارداد رسمی به باشگاه خواستار دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس شده بود، امروز مصطفی سلیمانی وکیل خود را برای حل مشکلات به جلسه با مدیرعامل قرمزها فرستاد.

با توجه به اینکه بعد از اخطار بیرانوند، در صورت عدم پرداخت مطالبات این دروازه‌بان از سوی باشگاه پرسپولیس، او در بازه زمانی ۱۵ روزه می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ و راهی تیم دیگری شود، به همین دلیل درویش در سریع‌ترین زمان ممکن سعی کرد در جلسه مشترک مشکلات را حل کند اما به نظر می‌رسد آنچه در این جلسه رخ داده موجب شده تا مشکلات دو چندان شود.

طبق ادعایی که بیرانوند و وکیل او در جلسه با رضا درویش مطرح کرده‌اند این دروازه‌بان ملی‌پوش ۸۴ درصد از قراردادش بدون احتساب آپشن‌ها را دریافت کرده و با احتساب آپشن‌های قرارداد، گویا او ۸ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار است اما این مبلغ مورد تایید  رضا درویش نیست.

بیرانوند در قرارداد خود آپشن‌هایی مانند قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین کلین‌شیت و پیروزی در دربی را دارد که حالا همگی آنها باید به این بازیکن پرداخت شود و گویا اختلاف اصلی بر سر همین موضوع است.

گفته می‌شود در حاشیه این جلسه جملاتی بین طرفین رد و بدل شده که به مذاق وکیل بیرانوند خوش نیامده و وقتی این حرفها به گوش بیرانوند رسیده، باعث ناراحتی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده است.

گویا در این جلسه بحث طرفین به حدی بالا می‌گیرد که درویش به وکیل بیرانوند گفته است:" اگر علیرضا هم در پرسپولیس نبود این تیم قهرمان می‌شد!"

شنیده‌ها شده بیرانوند در واکنش به صحبتهای مدیرعامل پرسپولیس گفته با این شرایط در پرسپولیس نمی‌ماند و پرسپولیس یا جای او است یا درویش. 

باید منتظر ماند و دید آیا چالش به وجود آمده میان مدیران پرسپولیس و بیرانوند در چند روز آینده حل خواهد شد یا او بند فسخ خود را فعال خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج