adexo3
۱۳۲۲۸۷۳
۱۶۹۹
۱۶۹۹
پ

جنجال عجیب و نژادپرستانه در تیم کی‌روش!

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی قطر و نیوزلند پس از انجام نیمه اول نیمه کاره رها شد.

ورزش سه: دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی قطر و نیوزلند پس از انجام نیمه اول نیمه کاره رها شد.

 تیم ملی فوتبال قطر که هدایت آن را کارلوس کی‌روش برعهده دارد و طی دو هفته اخیر دو دیدار تدارکاتی انجام داده و مقابل تیم ب کرواسی شکست خورده و برابر تیم جامائیکا به برتری رسیده بود، امروز هم در یک مسابقه دوستانه به مصاف نیوزلند رفت که این بازی نیمه کاره ماند.

عنابی‌ها که برای انجام اردوی آماده‌سازی راهی اتریش شده‌اند، از ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت ایران) در کمپ تمرینی خود مقابل تیم ملی نیوزلند رفتند که در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند ولی در ادامه بازی به شکل عجیبی نیمه کاره ماند.

دروازه شاگردان کارلوس کی‌روش در دقیقه ۱۷ با شوت زمینی مارکو استامنیچ، هافبک ۲۱ ساله از پشت محوطه جریمه باز شد که دقایقی بعد عنابی‌پوشان می‌توانستند گل تساوی را به ثمر رسانند، اما شوت یوسف عبدالرزاق را گلر نیوزلند به شکل تماشایی راهی کرنر کرد.

 
جنجال عجیب و نژادپرستانه در تیم کی‌روش!

در حالی که نیمه اول با شکست یک بر صفر شاگردان کی‌روش به پایان رسیده بود، نیمه دوم این مسابقه بنابر تصمیم سرمربی و بازیکنان تیم ملی نیوزلند نیمه کاره رها شد و با وجود تلاش تیم داوری و قطری‌ها برای پایان یافتن بازی، ادامه پیدا نکرد.

برخی رسانه‌های قطری دلیل نیمه کاره ماندن این مسابقه را توهین نژادپرستانه بازیکن تیم ملی این کشور  به یکی از ملی‌پوشان نیوزلند عنوان کردند و مدعی شدند سرمربی این تیم بنابر تصمیم جمعی بازیکنان خود تصمیم به عدم حضور در زمین گرفته؛ آن هم در حالی که شاگردان کی‌روش آماده شروع نیمه دوم بودند.

محمد الجزار، خبرنگار شناخته شده روزنامه الوطن ضمن اشاره به نیمه کاره ماندن این مسابقه، عنوان کرده مایکل باکسل، مدافع با تجربه تیم ملی نیوزلند از سوی یوسف عبدالرزاق، بازیکن تیم قطر مورد اهانت نژادپرستانه قرار گرفته است.

جنجال عجیب و نژادپرستانه در تیم کی‌روش!

این خبرنگار همچنین یادآور شده داور مسابقه تاکید کرده هیچ سخن تند یا توهین از سوی بازیکنان قطری در جریان نیمه اول نشنیده و تمام تلاش او برای ادامه یافتن این دیدار دوستانه ملی بی‌نتیجه بوده و نیمه کاره مانده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج