اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۲۹۲۷
۲۴۱۲
۲۴۱۲
پ

سه‌شیرها مقدونیه را به خاک و خون کشیدند

تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۷-۰ از سد مقدونیه شمالی گذشت.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۷-۰ از سد مقدونیه شمالی گذشت.

تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه C رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب به مصاف مقدونیه شمالی رفت و در دیداری پرگل با نتیجه  ۷-۰ برنده شد.

انگلیس در دیداری کاملا یکطرفه اگرچه از دقیقه ۲۹ گلزنی را آغاز کرد اما تا پایان بازی حریف را در کنترل داشت و اجازه تهدید جدی نداد.

پاس مارکوس رشفورد به لوک شاو در کنار محوطه جریمه با ارسال این بازیکن روی دروازه همراه شد و عدم دفع به موقع بازیکنان حریف با ضربه دقیق هری کین همراه شد تا اولین گل این بازی ثبت شود.

حملات پیاپی انگلیس پس از گل اول بیشتر شد و دقیقه ۳۹ ساکا اولین گلش را در این بازی به ثمر رساند. او در حوالی محوطه توپ را به ترنت الکساندر آرنولد پاس داد و او توپ را به کایل واکر اهدا کرد و مجددا توپ به ساکا رسید. او با یک ضربه محکم از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد.

سه‌شیرها مقدونیه را به خاک و خون کشیدند

نیمه اول با گل رشفورد به پایان رسید. مهاجم منچستریونایتد روی پرس هری کین و پاس این بازیکن به جوردن هندرسون در نزدیکی دروازه به توپ رسید و با یک ضربه ساده دروازه خالی حریف را باز کرد.

سه‌شیرها مقدونیه را به خاک و خون کشیدند

انگلیس نیمه دوم را با گل آغاز کرد. 2 دقیقه پس از سوت داور ساکا دومین گلش را به ثمر رساند. مهاجم آرسنال ارسال بلند در نزدیکی محوطه جریمه را کنترل کرد و توپی را که کمی از زمین فاصله گرفته بود با یک ضربه مهارنشدنی به تور دروازه مقدونیه چسباند.

ساکا در این بازی بیخیال گلزنی نشد و سومین گلش را تنها 4 دقیقه پس از گل دوم ثبت کرد. هری کین از وسط زمین ساکا را در بین مدافعان به خوبی دید و پاس او به این بازیکن رسید. ساکا پس از چند قدم در موقعیت تک به تک رسید و با ضربه پای چپ برخلاف شیرجه دروازه‌‎بان هت‌تریک کرد.

سه‌شیرها مقدونیه را به خاک و خون کشیدند

در دقیقه 61 مدافع مقدونیه به جای دفع ارسال جک گریلیش توپ را به کالوین فیلیپس پاس داد که که او دروازه خالی را با یک ضربه ساده باز کرد.

سه‌شیرها مقدونیه را به خاک و خون کشیدند

9 دقیقه پس از گل ششم انگلیس، هری کین فرصت پیدا کرد تا از روی ضربه پنالتی دومین گلش در این بازی را به ثمر برساند. شماره 9 انگلیس ضربه پنالتی را برخلاف جهت شیرجه دروازه‌بان با ضربه پای راست به گل تبدیل کرد.

سه‌شیرها مقدونیه را به خاک و خون کشیدند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج