اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۱۶۰
۱۹۶۸
۱۹۶۸
پ

رونمایی از طعمه بعدی الاتحاد و عربستان

عربستان سعودی در ادامه فعالیت بی‌سابقه در بازار نقل و انتقالات و جذب ستاره‌های دنیای فوتبال، پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به ستاره کره‌ای تاتنهام داد.

ایرنا: عربستان سعودی در ادامه فعالیت بی‌سابقه در بازار نقل و انتقالات و جذب ستاره‌های دنیای فوتبال، پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به ستاره کره‌ای تاتنهام داد.

شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان مدعی شد که باشگاه الاتحاد عربستان برای عقب نماندن از سایر باشگاه‌های متمول عربستانی در کورس جذب ستاره‌ها، به سون هوینگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس پیشنهاد اولیه‌ای به مبلغ حدود ۶۰ میلیون یورو به‌علاوه آپشن‌، داده است.

رونمایی از طعمه بعدی الاتحاد و عربستان

به نوشته ای‌اس‌پی‌ان، پیشنهاد الاتحاد نخستین پیشنهاد نبوده و قابل افزایش نیز هست و تمام این تحولات درحالی است هیونگ مین، تا سال ۲۰۲۵ با تاتنهام قرارداد دارد.

به گفته منابع این شبکه تلویزیونی، باشگاه الاتحاد برای مذاکره، پیشنهادی شخصی به سون داده و تیم عربستانی امیدوار است تا ستاره تیم ملی کره جنوبی را متقاعد کند.

بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال به النصر، کریم بنزما، مهاجم سابق رئال مادرید و انگولو کانته، هافبک فصل گذشته چلسی به الاتحاد کوچ کرده‌اند و هیونگ مین می‌تواند با حضور در لیگ عربستان هم‌بازی آنها شود.

هیونگ‌مین فصل درخشانی را به همراه تاتنهام سپری کرد و در ۴۷ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند. مرد کره‌ای پس از پیوستن از بایرلورکوزن به تیم انگلیسی در تابستان ۲۰۱۵، در مجموع در ۳۷۱ بازی با پیراهن تاتنهام، ۱۴۵ گل به نام خود ثبت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج