اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۹۵۸
۳۲۳۷
۳۲۳۷
پ

آپشن ویژه دروازه‌بانی که رکورددار شد

دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.

ورزش سه: دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است. 

در شرایطی که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر نام حسین پورحمیدی گلر فصل پیش آلومینیوم اراک که درخشش خوبی داشت، زیاد شنیده می‌شود برادر او نیزیکی از گزینه‌های دروازه‌بانی تیم‌های لیگ برتری است.

حسن پورحمیدی که فصل گذشته همراه با استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کرد، در ترکیب این تیم لیگ یکی عملکرد خوبی نیز به نمایش گذاشت و در نهایت در طول ۳۰ مسابقه‌ای که برای تیمش به میدان رفت، ۱۸ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا رکورددار شود.

بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ دسته اول که در لیگ برتر سابقه همکاری با پیکان را دارد، حالا برای بازگشت به لیگ برتر با پیشنهادهایی روبه‌رو شده است.

مسئله مهمی که درباره برادر دوقلوی حسین پورحمیدی وجود دارد، این است که او برای پیوستن به سایر تیم‌ها سهمیه لیگ برتری را پر نمی‌کند و همین مساله می‌تواند یک آپشن برای این گلر محسوب شود. باید منتظر ماند و دید پورحمیدی شماره دوی فوتبال ایران در لیگ برتر پیراهن کدام تیم را برتن می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج