adexo3
۱۳۲۴۱۱۷
۵۶۰۱
۵۶۰۱
پ

گزینه پرسپولیس در تور استقلال افتاد

هافبک لیگ برتری که مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته است به استقلالی‌ها اعلام کرده درصورتی‌که پیشنهاد قطری وی محقق نشود آبی پوش می شود.

همشهری آنلاین: طی روزهای گذشته جواد نکونام شخصا با بازیکنان زیادی صحبت کرده است. نکته قابل‌توجه اینکه در یک پست مشخص، براساس نیازمندی‌های فنی و با توجه شرایط قراردادی بازیکنان و اولویت جواد، با بازیکنان مختلفی مذاکره صورت گرفته است تا براساس برآیند شکل‌گرفته، مذاکره با یکی از همین نفرات فوق منجر به عقد قرارداد با استقلال شود.

در این خصوص شنیده می‌شود نخستین بازیکنی که مورد توجه نکونام قرار گرفته یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته سپاهان است که صحبت از حضور وی در لیگ قطر هم شنیده می‌شود. بر همین اساس سلمانی که مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته است به استقلالی‌ها اعلام کرده درصورتی‌که پیشنهاد قطری وی محقق نشود احتمالا راهی استقلال شده و پیراهن آبی این تیم را برتن خواهد کرد. در این خصوص شنیده می‌شود اگر سلمانی به هر دلیلی آبی‌پوش نشود تورس اسپانیایی که فصل گذشته در فولاد بازی کرده و با اتمام کارش به کشورش بازگشت، دوباره گزینه بازگشت به ایران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج