adexo3
۱۳۲۵۲۷۲
۳۳۲۱
۳۳۲۱
پ

تابستان پرسپولیس شلوغ نیست!

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیاد نخواهد داشت و به نظر می رسد که یحیی گل محمدی اولویت خود را تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی قرار داده است.

شفقنا ورزشی: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیاد نخواهد داشت و به نظر می رسد که یحیی گل محمدی اولویت خود را تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی قرار داده است.

پرسپولیس فصل بسیار خوبی را با یحیی گل محمدی پشت سرگذاشت.

سرخ پوشان پایتخت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را به دست آوردند و فصل بعد برنامه خاصی برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا دارند.

باوجود آنکه تیم های عربستانی با جذب بازیکنان بزرگ فوتبال جهان از همین ابتدا خود را مدعی و شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهند اما پرسپولیسی ها با یحیی گل محمدی و تیم جذابی که دارند بسیار  امیدوار به درخشش در این رقابت ها هستند.

پرسپولیس در تابستان سال قبل باتوجه به آنکه قهرمانی را به استقلال در لیگ برتر داده بود تغییرات زیادی در تابستان داشت. تغییرات یحیی  گل محمدی تفاوت را در لیگ بیست و دوم رقم زدند و سرخ پوشان بار دیگر به قهرمانی در  لیگ برتر رسیدند و در جام حذفی هم با شکست استقلال جام را بالای سر بردند.

یحیی تیم بسیار خوبی با پرسپولیس ساخت و به همین خاطر اولویت او در تابستان سال جاری تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار است. فعلا که هیچ یک از بازیکنان کلیدی تیم در مسیر جدایی نیست و به همین خاطر به نظر می رسد که سرخ پوشان کمک ترین تغییر را خواهند داشت.

از صحبت های درویش به نظر می رسد که کنعانی زادگان و شهاب زادی در فهرست یحیی گل محمدی هستند. علاوه براین دو بازیکن سرخ پوشان یک بازیکن هم در خط میانی جدب خواهند کرد و با این سه بازیکن پرونده نقل و  انتقالات پرسپولیس بسته خواهد شد مگر اینکه تیم بازیکنان کلیدی خود را از دست دهد که در این صورت یحیی مجبور است که دوباره در بازار جایگزین آنها را انتخاب کند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج