اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۸۹۶
۳۸۴۸
۳۸۴۸
پ

ماجرای ستاره فوتبالیستی که لوله‌کش شد!

شی لوگان، بازیکن سابق منچسترسیتی با حرفه جدید خود خبرساز شده است.

فرارو: شی لوگان، بازیکن سابق منچسترسیتی با حرفه جدید خود خبرساز شده است.

در دنیای فوتبال چهره‌های بسیار زیادی در حالی ستاره شدند که پیش از ورود به دنیای فوتبال، در مشاغل دیگری مشغول به کار بودند، اما مورد شی لوگان با همه متفاوت است. بازیکن سابق منچسترسیتی، اکنون نورافکن‌های ورزشگاهی را تمیز می‌کند که روزگاری زیر نور آن‌ها به عنوان ستاره درخشیده است.

صحبت از فوتبالیستی است که در سال ۲۰۰۷ برای نخستین بار با لباس منچسترسیتی به میدان رفت و در سال ۲۰۰۹ برای این تیم در لیگ جزیره به میدان رفت. او پس بازی به صورت قرضی در گریمزبی تاون، اسکانتورپ یونایتد، استوکپورت کانتی و ترانمر، در سال ۲۰۱۱ آبی‌های منچستر را ترک کرد و به تیم لیگ یکی برنتفورد پیوست.

آبردین اسکاتلند، تیمی است که شای لوگان بیشترین بازی را در آنجا انجام داد و بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ بیش از ۲۰۰ بار با لباس این تیم به میدان رفت.

اما نکته جالب در خصوص این بازیکن، علاقه او به کار‌های فنی است. او در روز‌هایی که با لباس آبردین در اسکاتلند مسابقه می‌داد، همزمان به صورت ناشناس به عنوان لوله‌کش هم فعالیت می‌کرد.

حالا حرفه جدید او، بالارفتن از ارتفاع و تمیز کردن پروژکتور‌های ورزشگاهی است که روزگاری در زمین آن، به عنوان یک ستاره به میدان می‌رفت. لوگان با انتشار ویدیویی از این لحظات در حساب توییتر خود نوشت: "از بازی در زیر نورافکن‌ها تا کار روی آن‌ها. "

لوگان که انجام کار‌های فنی حسابی با ذائقه او سازگار است، در لینکدین به دنبال کاری جدید در حوزه نفت است به گونه‌ای که این توضیحات را در خصوص خود، منتشر کرده است: "به دنبال فرصت‌های شغلی جدید، گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های جدید در دسترسی به طناب و پیچ و مهره. فوتبالیست از سن ۱۶ سالگی، در هر کاری مصمم هستم. کار در تجارت نفت چیزی است که ۱۰۰% به آن متعهد خواهم بود. "

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج