اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۹۷۹
۲۴۴۲
۲۴۴۲
پ

اولین خرید بزرگ آرسنال نهایی شد

باشگاه آرسنال دقایقی پیش به صورت رسمی خرید کای هاوترز را اعلام کرد.

ورزش سه: باشگاه آرسنال دقایقی پیش به صورت رسمی خرید کای هاوترز را اعلام کرد.

کای هاوترز، مهاجم فصل گذشته چلسی، از ماه ها پیش برای حضور در آرسنال ابراز علاقه کرده بود. بعد  از لو رفتن عکس های این بازیکن با پیراهن آرسنال در روزهای اخیر، این باشگاه دقایقی پیش با انتشار یک ویدیو رسما از اولین خرید بزرگ خود رونمایی کرد.

اولین خرید بزرگ آرسنال نهایی شد
توئیتر باشگاه آرسنال دقایقی پیش ویدیوی معرفی کای هاوترز به عنوان اولین خرید بزرگ فصل خود را منتشر کرد تا به گمانه زنی ها در این مورد پایان دهد.

باشگاه‌‎های دیگری نیز خواستار به خدمت گرفتن کای هاوترز بودند. رئال مادرید دیگر مشتری جدی این بازیکن بود اما حاضر نبود بیش از ۵۰ میلیون یورو برای او بپردازد و به همین دلیل با وجود تمایل چلسی به فروش هاوترز به یک باشگاه غیر انگلیسی، این پروژه به سرانجام نرسید تا آرسنال برای به خدمت گرفتن مهاجم مورد علاقه خود بی رقیب شود.

هاورتز از مدت ها پیش به صورت علنی از علاقه خود به آرسنال خبر داده بود. او چند روز پیش نیز با انتشار عکسی در کنار جورجینیو با متن «ما آماده ایم!» جدایی خود از چلسی را قطعی دانسته و موجب خشم هواداران این تیم شده بود.

اولین خرید بزرگ آرسنال نهایی شد

روز گذشته بود که عکس هایی از این بازیکن با پیراهن آرسنال لو رفت تا همه کار پیوستن او به جمع توپچی ها را نهایی شده بدانند. امروز هم ویدیوی مصاحبه او با رسانه باشگاه آرسنال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست شد تا ساعتی پیش از اعلام نهایی خبر، هواداران آرسنال خرید اولین ستاره بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی را جشن بگیرند.

رسانه رسمی باشگاه آرسنال بالاخره به گمانه زنی ها پایان داد و دقایقی پیش ویدیویی از کای هاورتز با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه را منتشر کرده و رسما او را به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد.

آرسنال برای خرید هاورتز چند پیشنهاد به چلسی ارائه کرده بود تا اینکه با رساندن مبلغ پیشنهادی خود به 82 میلیون دلار توانست رضایت آبی ها را جلب کرده و صاحب ستاره آلمانی شود؛ هاوترز قرار است پیراهن شماره 29 توپچی ها را به تن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج