اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۶۰۲۳
۳۲۳۹
۳۲۳۹
پ

شرایط عجیب ۵ ستاره استقلال؛ از برزخ تا معما!

ستاره های اصلی استقلال در فصلی که گذشت شرایطی متفاوت برای فصل بعد دارند.

فوتبالی: ستاره های اصلی استقلال در فصلی که گذشت شرایطی متفاوت برای فصل بعد دارند.

 استقلال در فصلی که گذشت هر چند نتوانست به آنچه می‌خواهد برسد و لیگ برتر را با رتبه سوم و جام حذفی را با شکست در فینال به پایان رساند اما نمی‌توان از کنار عملکرد بسیار خوب برخی بازیکنان این تیم به سادگی عبور کرد. بازیکنانی که وضعیت مشابهی ندارند و تکلیف برخی از آنها برای فصل بعد هنوز مشخص نیست. به همین بهانه به بررسی وضعیت نقل و انتقالاتی ۵ بازیکن برتر آبی‌های تهران در فصلی که گذشت می‌پردازیم:

* برزخ

مهدی قایدی و محمد محبی زوج بوشهری خط حمله آبی ها فصلی طلایی را پشت سر گذاشتند اما شرایط به نحوی پیش رفت که نتوانستند یک جام به هواداران تیمشان هدیه دهند. این دو بازیکن که حالا از استقلال به تیم ملی هم رسیده‌اند، در برنامه فصل بعد سرمربی جدید استقلال هم جای دارند و حفظ آنها یکی از مطالبات جدی هواداران است اما با توجه به اینکه هر دو نفر به صورت قرضی به استقلال آمده بودند، ماندنشان در جمع آبی‌ها، موضوع کاملا مبهمی است.

همه چیز در گروی آن است که مدیریت استقلال بتواند باشگاه‌های سانتاکلارا و شباب الاهلی را متقاعد کند منتهی مبالغ هنگفتی که باید به این دو باشگاه پرداخته شود، تمام آن چیزی است که تا به این لحظه به قایدی و محبی اجازه ادامه همکاری را نداده است.

* معما

کوین یامگا که فصل بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد و با تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان، توانست تاثیر مستقیمی در قهرمانی این تیم ایفا کند، در فصل بیست و دوم هم نظر ساپینتو را جلب کرد تا یکی از مهره های کلیدی آبی‌ها باشد. یامگا به دلیل مصدومیت بد موقع در دربی برگشت نتوانست با همراهی تیم تا آخر فصل به ساپینتو کمک کند و شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که استقلال در کورس قهرمانی نماند مصدومیت یامگا بود.

حالا با حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال و در شرایطی که این بازیکن هم روی او نظر مثبت دارد، همچنان وضعیت ماندن این بازیکن فرانسوی نامشخص است. البته که آخرین استوری او نشان می‌دهد که احتمال ادامه همکاری یامگا با استقلال وجود دارد به خصوص آنکه باشگاه استقلال به او اطمینان خاطر داده که قانون منع عقد قرارداد ارزی با بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر، شامل او نمی‌شود.

* قطعی؟

در این بین تکلیف آرش رضاوند و روزبه چشمی مشخص است و هر دو بازیکن فصل بعد هم با پیراهن استقلال به میدان خواهند رفت. البته که شرایط رضاوند با چشمی متفاوت است و گویا استقلال باید رضایت مالی این بازیکن را برای ادامه همکاری جلب کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج