adexo3
۱۳۲۸۵۱۲
۳۰۱۵
۳۰۱۵
پ

کنعانی: اگر رشفورد سمت من می‌آمد می‌کشتمش!

مدافع تیم ملی ایران می‌گوید پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی تصور می‌کرد به راحتی از گروه خود صعود می‌کنند.

ورزش سه: مدافع تیم ملی ایران می‌گوید پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی تصور می‌کرد به راحتی از گروه خود صعود می‌کنند.

تیم ملی ایران که در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه بود، پس از شکست سنگین در دیدار اول خود برابر انگلیس، مقابل ولز پیروز شد اما در شرایطی که با یک تساوی می‌توانست به دور بعد صعود کند، برابر آمریکا هم شکست خود تا رؤیای ایران برای صعود به مرحله بعد بر باد برود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با آنتن در پاسخ به این سوال که پس از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی چه رؤیایی داشت، گفت: من گروه تیم ملی را دیدم، گفتم راحت صعود می‌کنیم. خیلی هم نزدیک بودیم و با یک مساوی صعود می‌کردیم. رویایم این بود که صعود کنیم و یک اتفاق ویژه‌ای در مسابقه حذفی بیفتد و... ‌. فکر می‌کنم به هلند می‌خوردیم که هلند هم در آن جام، تیم آنچنان قوی‌ای نداشت ولی دوست داشتم تا یک چهارم برویم.

او ادامه داد: باید به بالا فکر کنی که به وسط برسی. من هم جز اینکه در جام جهانی بازی کنم و بیشتر دیده شوم و اتفاقات خیلی خوبی برایم رخ بدهد، این رؤیا را داشتم اما قسمت نشد و انشاءالله جام جهانی بعدی.

کنعانی در پاسخ به اینکه قرعه تیم ملی باعث ترس او نشد، گفت: نه. من حتی دوست داشتم با فرانسه بازی کنیم و مقابل امباپه بازی کنم، چون فکر می‌کنم قوی‌ترین است.

وی در واکنش به اینکه به جای امباپه با رشفورد بازی کرد، گفت: رشفورد هم سمت من بازی نکرد، اگر سمت من می‌آمد می‌کشتمش! (با خنده) ولی قابل مقایسه نیست. آنها هر سه روز یک‌ بار در لیگ پرفشارشان بازی می‌کنند و بدن آماده است. اگر یادتان باشد ما هم یک دوره در جام باشگاه‌های آسیا همراه با پرسپولیس، هر سه روز یک‌ بار بازی می‌کردیم و بدن‌ها آماده شده بود و عادت کرده بودیم. در لیگ ایران و قطر و سایر لیگ‌ها، بر خلاف لیگ انگلیس و لیگ‌های معتبر، هر یک هفته یک‌ بار بازی برگزار می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج