adexo3
۱۳۲۸۷۹۱
۳۸۶۵
۳۸۶۵
پ

تیر قرمزها برای خرید این مهاجم به سنگ خورد

تاتنهام همچنان می‌خواهد هری کین را در تیم خود نگه دارد.

خبرورزشی: تاتنهام همچنان می‌خواهد هری کین را در تیم خود نگه دارد.

روزنامه آلمانی «آبند تسایتونگ» در خبری اختصاصی مدعی شد خبر عجیبی از طرف تاتنهام به بایرن مونیخ ارسال شده است در حالی که عمده گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های آلمانی حاکی از این بود که بایرن بیش از هر زمان دیگری به جذب هری کین نزدیک شده است اما امروز جو متفاوتی بر این رسانه‌ها حاکم است.

روزنامه آبند تسایتونگ که در شهر مونیخ منتشر می‌شود ادعایی مطرح کرد که با سر و صدای زیادی همراه شده است. آبند تسایتونگ می‌گوید از منابع نزدیک به بایرن مونیخ دریافته که تاتنهام با ارسال پیامی برای باشگاه آلمانی اعلام کرده که از فروش هری کین پشیمان شده و این مهاجم انگلیسی اصلا فروشی نیست!

این روزنامه می‌گوید مشخص نیست این پیام جدید تاتنهام یک تاکتیک مذاکراتی از طرف رئیس باشگاه دنیل لوی است یا اینکه باشگاه انگلیسی واقعا قصد فروش ندارد؟ آبند تسایتونگ مدعی است بایرن هم بی‌تقصیر نیست و با ارائه پیشنهادهای قطره‌چکانی صبر تاتنهامی‌ها را لبریز کرده است. حالا توپ در زمین قرمزهای شهر بایرن است و حالا آنها نه با حرف بلکه با پیشنهاد جدیدشان است که می‌توانند ثابت کنند واقعا چقدر هری کین را می‌خواهند.

واقعیت این است که نمی‌توان این پیام تاتنهام را صرفا یک تاکتیک مذاکراتی دانست. این باشگاه در صورت از دست دادن هری کین در فصل آینده بخش قابل توجهی از درآمدهایش را از دست می‌دهد و بنابراین ممکن است باشگاه با بررسی آمار و ارقام مالی در نهایت به این نتیجه رسیده باشد که حتی پیشنهاد نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورویی بایرن مونیخ نمی‌تواند ضرر و زیان‌شان بابت از دست دادن هری کین را جبران کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج