اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۹۶۳۲
۳۰۸۳
۳۰۸۳
پ

طنزی به اسم قرارداد ۱۵میلیاردی!

کدام هوادار امروز باور می‌کند علیرضا بیرانوند با قراردادی نزدیک به ۱۵ میلیارد در پرسپولیس مانده؟

سپهر ستاری در خبرآنلاین نوشت: کدام هوادار امروز باور می‌کند علیرضا بیرانوند با قراردادی نزدیک به ۱۵ میلیارد در پرسپولیس مانده؟

«سقف قرارداد» اگر آدم بود تا امروز هزار و یک بار افسردگی می‌گرفت، بس که «دورش می‌زدند.» برای عوام و خواص، برای آنها که حتی این قوانین را تعیین کرده‌اند، سقف قرارداد شوخی خنده‌داری بیش نیست. شاید هم گاهی توهین به شعور فوتبال و مردم و هواداران.

کدام هوادار امروز باور می‌کند علیرضا بیرانوند با قراردادی نزدیک به ۱۵ میلیارد در پرسپولیس مانده؟ حتی هوادار پرسپولیس هم این را باور ندارد. بیرانوند بازیکن توانمندی است. یکی از تاپ‌ترین‌های لیگ برتر است. باید به او احترام گذاشت. بازیکنی در لول بیرانوند در خارج از ایران زیر ۶۰۰،۷۰۰ هزار دلار نمی‌بندد. در ایران با توجه به رقم قراردادهای که بسته شده، معلوم است او ۱۵ میلیارد نمی‌بندد. گیریم که قرارداد همین رقم نوشته شده باشد ولی کیست که نداند هزار و یک راه برای پرداختی بیشتر وجود دارد.

اولین تجربه سقف قرارداد که خوب این چیزها را یاد باشگاهها داد. باشگاهی بود که میلگرد به بازیکن می‌داد. حسین کعبی بازیکن استیل آذین مصاحبه کرد که «آقای هدایتی بالاتر از سقف قرارداد، خانه‌ای ۷۵۰ میلیون تومانی به من داد.» رویانیان به بازیکنان پورشه می‌داد. استقلال از افراد متمول زیر میزی کمک می‌گرفت. نمونه‌اش قرارداد دو فصل قبل فرشید اسماعیلی. همین حالا باشگاهی پیدا شده که در ترکیه باکس دلار به بازیکنان می‌دهد. طرف در قرارداد می‌نویسد ۲۰ میلیارد و یک باکس ۵۰۰ هزار دلاری هم در ترکیه می‌گیرد! همان‌ها به بازیکنی گفته‌اند می‌تواند در ترکیه همین باکس را بگیرد و ۲۵ میلیارد هم در سازمان لیگ ببندد.

چون شفافیت مالی در فوتبال ایران وجود ندارد، گاها اخباری به خورد ملت می‌دهند که جوکی بیش نیست. می‌گویند استقلال سقف ۱۵ میلیاردی دارد. این هم یکی از همان جوک هاست. می‌گویند بیرانوند ۱۵ میلیارد بسته؛ این هم شوخی خنده دار دیگری است. درباره سپاهان و تراکتور هم چیزهایی می‌گویند که در دسته همین جوک‌ها قرار می‌گیرد. خنده‌دارتر از باشگاهها و رقم‌های غیرواقعی قراردادشان، آن دسته از آدم‌هایی هستند که تلاش می‌کنند این اخبار را باورپذیر کنند.

اگر تا آخر عمرتان هم پافشاری کنید که بیرانوند ۱۵ میلیارد بسته هیچکس باور نمی‌کند. درباره رقم قرارداد اسدی و سپاهان هم همینطور. درباره قرارداد شجاع با تراکتور یا مهرداد محمدی با استقلال هم همینطور. بنابراین خودتان را خسته نکنید. ماه هم پشت ابر باقی نمی‌ماند. دوران این جوک ها هم تمام می‌شود. از قضا تاریخ انقضا هم دارند. تا آخرین همین فصل منتظر بمانید تا بهفمید چه خبر بوده و هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج